Od początku swojej działalności Stowarzyszenie Architektów Wnętrz zakładało angażowanie się w rozwój młodych talentów architektonicznych poprzez wsparcie różnych inicjatyw i konkursów skierowanych do osób, które dopiero rozpoczynają swoją karierę zawodową w tej branży.
W tym roku przedstawiciele SAW mieli przyjemność oceniać magisterskie projekty dyplomowe Wydziału Architektury Wnętrz Akademii Sztuk Pięknych Warszawie. Spośród obronionych prac na magisterskich studiach stacjonarnych 2018/2019 SAW wyłoniło 6 najwybitniejszych prac, które będzie można podziwiać na specjalnie zorganizowanej wystawie. Ich autorkami są AKSANA WIETROW, ANNA IDZIKOWSKA, EWA PĘSZKAL, EWELINA JEZIERSKA, PATRYCJA POŁEĆ oraz BARBARA KONORODZA.
Zobacz również
Wystawa stanowi wyraz uznania SAW dla młodych architektów, których prace prezentowały bardzo wysoki poziom, począwszy od koncepcji do finalnego skompletowania projektu. Inauguracją wystawy będzie wernisaż, który odbędzie się 18 listopada o godz. 18.30 na ul. Foksal 2 w Warszawie. Wyróżnione projekty będzie można podziwiać do 22 listopada.
– Zawód Architekta Wnętrz wymaga określonej drogi związanej z edukacją, a praca dyplomowa to pierwszy zwiastun bycia rzetelnym specjalistą w tej branży, dlatego warto nagrodzić tych, których wyróżnia ogromne zaangażowanie i związana z nim ciężka praca. Chcemy szczególnie docenić i wyróżnić tych, którzy wybrali długa drogę studiów magisterskich, a nie tylko skrótową edukację uzyskiwaną na kursach hobbistycznych. Mamy nadzieję, że zorganizowana przez nas wystawa pomoże tym młodym talentom w rozpoczęciu swojej kariery zawodowej. Wyłonione przez nas prace prezentują wysoki poziom merytoryczny, widać w nich długotrwały proces przygotowania i wkład włożony w ich realizację. To zaszczyt móc wspierać tak uzdolnionych, młodych architektów – przyznaje Paweł Sokół, prezes SAW i właściciel pracowni EXIT DESIGN, który brał udział w obradach jury.
Partnerem wydarzenia jest OKK PR, warszawska agencja public relations, która współpracuje ze Stowarzyszeniem Architektów Wnętrz i od lat angażuje się w różne inicjatywy związane z architekturą i designem.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing