Agnieszka Pantera przechodzi do agencji Intellect z firmy Comarch, gdzie pracowała jako specjalista ds. marketingu internetowego. Wcześniej zdobywała doświadczenie w branży digital w czasie kilkuletniej pracy w krakowskiej agencji interaktywnej Veneo, gdzie zajmowała stanowisko specjalisty SEO, a następnie SXO. W obszarze kompetencji związanym z pozycjonowaniem, badaniem user experience i komunikacją marketingową, pracowała dla marek takich jak m.in. Piwniczanka, Activlab, czy Optiland.
W agencji Intellect Agnieszka Pantera objęła stanowisko specjalisty SEO. Będzie odpowiedzialna za całościową obsługę kampanii SEO w modelu Agile prowadzonych dla klientów, jak i dla samej agencji.
Zobacz również
Jest absolwentką Socjologii na Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie. Obecnie na tej samej uczelni studiuje podyplomowo Marketing Internetowy. Prywatnie jest wielbicielką sportu, szczególnie siatkówki oraz tańca.
Filip Kołodziejczyk objął w agencji Intellect stanowisko new business managera. Będzie odpowiedzialny za rozbudowę portfela klientów w sekcji performance i digital marketingu agencji.
Doświadczenie zdobywał w krakowskich agencjach InVette oraz Veneo na stanowisku new business managera oraz account managera. Zajmował się budowaniem relacji i zarządzaniem projektami dla marek takich jak m.in. Piątnica czy Adamex.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Wolne chwile spędza w aktywny sposób, jest fanem sportów walki – samodzielnie zgłębia tajniki boksu tajskiego.
Słuchaj podcastu NowyMarketing