Od stycznia 2020 PHD będzie wspierać globalny wzrost marki LG przy pomocy działań mediowych, strategicznych, technologicznych oraz analitycznych. Realizacją tego zadania zajmie się grupa specjalistów ds. strategii z poszczególnych rynków, współpracujących z zespołem kierującym projektem z centralnego biura w Seulu.
Kontrakt obowiązuje we wszystkich regionach, w tym m.in. w Polsce, Niemczech, Wielkiej Brytanii, Włoszech, Hiszpanii, Rosji, Australii, Kanadzie, Indiach, Meksyku, Wietnamie, pośród ponad 50 krajów. Działania aktywacyjne LG w Korei będą w dalszym ciągu realizowane przez lokalną agencję HS Ad.
Zobacz również
– Bardzo się cieszymy, że mamy okazję współpracować z LG przy realizacji ich potrzeb mediowych – mówi Maria Kiełczyńska, dyrektor zarządzająca PHD w Polsce. – LG jest ikoną i doskonałym przykładem prawdziwie globalnej marki, która, poprzez swoje strategiczne inwestycje, szczególnie związana jest w Europie właśnie z rynkiem polskim. To wspaniale, że będziemy mogli przyczynić się do ich rozwoju oraz sukcesów w Polsce i na ponad 50 rynkach na całym świecie. – dodaje Kiełczyńska.
– Osiągnięcia takie jak to ukazują prawdziwy potencjał sieci PHD. Cieszymy się, że możemy wspomóc LG w ich dążeniu do bycia jeszcze bardziej dynamiczną i inteligentną marką przyszłości, jednocześnie wcielając w życie hasło „Life’s Good”.” – dodaje Philippa Brown, dyrektor generalny PHD Worldwide.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]