Najpierw Edukoala opowie jak na bazie doświadczeń z Doliny Krzemowej rozwija mobilny startup bez modelu biznesowego. Następnie Stopango pokaże jak zbudować i wypromować globalną aplikację na iOS. Appchance wyjaśni czym jest mobile growth hacking, a na koniec Taxi5 przedstawi case study jak w pół roku stworzyć mobilną aplikację i pozyskać dużego inwestora.
1. Jak stworzyć aplikację mobilną która nie zarabia i zdobyć inwestora, lekcje z Doliny Krzemowej – Michał Karmiński, Edukoala
Michał opowie o rozwoju projektu EduKoala, mobilnej aplikacji wspomagającej naukę języków obcych. Podzieli się doświadczeniami zdobytymi podczas konkursu Startup Weekend oraz programu akceleracyjnego Startup Sauna. Będzie też o wpływie SeedCampa, Pioneers Festival oraz TechCrunch Disrupt SF na obecny kształt aplikacji. Z prezentacji dowiecie się jak wygląda promocja gier mobilnych, dlaczego EduKoala nie poszukuje aktywnie sposobu na monetyzację i jaki miał na to wpływ pobyt w Dolinie Krzemowej.
Zobacz również
2. Projektowanie, wdrożenie i promocja aplikacji dla iPhone – Michał Górski, Stopango.com
W prezentacji zostaną poruszone zagadnienia związane z budowaniem aplikacji mobilnych dla iOS, architekturą aplikacji sieciowych, narzędzia, promocja, modele sprzedaży.
3. Jak zdobyć 2 mln na rozwój mobile taxi w Polsce? – Tomasz Popów, Taxi5
Podczas prezentacji zostanie zaprezentowany business case Taxi5. Tomek zdradzi jak w ciągu 6 miesięcy wymyślić aplikację mobilną, zbudować prototyp i pozyskać 2 mln zł inwestycji.
4. Growth Hacking. Jak pozyskać i zatrzymać użytkowników aplikacji mobilnej – Miłosz Wójcik, Appchance
Budowanie wzrostu liczby użytkowników jest niezwykle ważne, jednak bardzo często bywa tak, że im wyżej się wejdzie, z tym większej wysokości się spadnie. Szybki przyrost użytkowników bez przemyślanych działań mających na celu zachęcenie ich do powrotu do aplikacji – często są to działania podjęte już na etapie jej tworzenia – może skończyć się bolesną klęską.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Spotkanie Netcamp odbędzie się w klubie The Liquid (Al. Bohaterów Warszawy 34/35). Organizatorzy planują też transmisję online z wydarzenia. W sobotę odbędzie się też szkolenie dla osób zajmujących się tworzeniem aplikacji mobilnych. Mecenasem spotkania jest Miasto Szczecin. Po prezentacjach będzie czas na branżowe rozmowy przy piwie i afterparty.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
NowyMarketing jest patronem medialnymwydarzenia.