Od 1 grudnia w telewizji emitowane są trzy 15-sekundowe spoty z udziałem Anny i Roberta Lewandowskich. Kolejne elementy świątecznej komunikacji to kampania radiowa i OOH na przystankach autobusowych oraz w warszawskim metrze.
Zobacz również
Świąteczna komunikacja Huawei wystartowała tydzień po premierze wizerunkowej części kampanii „To, co ważne, nie zawsze przychodzi łatwo”, która prezentuje bliskie Huawei wartości – opowiada o tym, że pokonywanie trudności, które każdy z nas napotyka na swojej życiowej drodze, hartuje nas i pozwala sięgać po więcej, wzbogaca nas, nawet jeśli wcześniej okupione jest wysiłkiem czy bólem. Twarzą tej części kampanii jest ambasador marki Robert Lewandowski. Kampania ma charakter 360 stopni i składa się z 30-sekundowego spotu telewizyjnego, 60-sekundowego spotu do emisji w kinach i internecie, oraz z komunikacji na nośnikach OOH w największych miastach Polski i na warszawskim lotnisku.
Słuchawki douszne Huawei FreeBuds 3 wyróżniają się funkcją Inteligentnej Redukcji Szumów, która zapewnia krystalicznie czysty dźwięk, nawet w trudnych warunkach zewnętrznych, na przykład podczas biegania. Etui, w którym umieszczone są słuchawki, pozwala na bezprzewodowe ładowanie urządzenia za pomocą ładowarki indukcyjnej lub smartfona z funkcją ładowania zwrotnego.
Smartwatch Huawei Watch GT 2 to nowa generacja popularnego modelu Watch GT, który w ciągu roku od premiery sprzedał się w liczbie trzech milionów egzemplarzy. Nowy model, Watch GT 2 wyróżnia się przede wszystkim długim czasem pracy na jednym ładowaniu – nawet do 14 dni. Zegarek umożliwia również słuchanie muzyki, bez konieczności noszenia przy sobie smartfona – Watch GT 2 pomieści 500 utworów.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
Flagowe smartfony z serii P30 wyróżniają się innowacyjnymi rozwiązaniami fotograficznymi, takimi jak pierwszy na rynku peryskopowy zoom czy sensor SuperSpectrum. Dzięki tym technologiom, użytkownik smartfonów może wykonywać zdjęcia nawet w 50-krotnym zbliżeniu cyfrowym. Huawei P30 Pro został również okrzyknięty przez Europejskie Stowarzyszenie Obrazu i Dźwięku (EISA) „Najlepszym Smartfonem” w sezonie 2019-2020, czym powtórzył zeszłoroczny sukces swojego poprzednika – Huawei P20 Pro.
Słuchaj podcastu NowyMarketing