Bolt już niejednokrotnie realizował akcje marketingowe, za pomocą których dawał prztyczka w nos swojego największemu konkurentowi – czyli Uberowi. Nie inaczej jest w przypadku najnowszej kampanii marki.
W mediach społecznościowych firmy pojawiły się bowiem plakaty przedstawiające młodą kobietę – Lidię Uber – obok której znalazło się hasło „Pani Uber jeździ Boltem”. Jak twierdzą przedstawiciele Bolta, jest ona „zadowoloną klientką marki” i jednocześnie ambasadorką najnowszej kampanii.
Zobacz również
W ramach kampanii w warszawskiej przestrzeni miejskiej pojawiły się płachty reklamowe z plakatami marki. Jak się okazało, Bolt zamierza dać im drugie życie, przekształcając je w pokrowce na samochody.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
PS
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Supermarket Bio Family postanowił dać prztyczka w nos sieci McDonald’s, odpowiadając na billboard fast fooda podobnym nośnikiem reklamowym, lecz ze zdrowszą ofertą produktów.
PS2
Tu przykład jednej z najbardziej znanych „walk” między Burger Kingiem a siecią McDonald’s.