ROI Camp – konkretnie o marketingu internetowym

23 kwietnia we Wrocławiu odbędzie się inauguracja spotkań ROI Camp, podczas których będą przedstawiane tematy oparte o praktykę i konkretne przepadki poparte konkretnymi liczbami i mierzalnymi efektami.
O autorze
1 min czytania 2013-04-13

ROI Camp to wrocławska inicjatywa barcampowa, skupiająca się na tematyce efektywnego marketingu w kanałach elektronicznych. Jego misją jest stworzenie miejsca transferu wiedzy, wymiany doświadczeń i praktycznych rozwiązań z zakresu skutecznego marketingu internetowego.

23.04 o 17-tej w trakcie pierwszego spotkania Marcin Cichoń z Ideacto opowie „O projektowaniu słów kilka, czyli jak optymalizować serwisy aby wzmacniać ROI”, Mateusz Miernikowski z Konceptiki przedstawi „Jak sprzedawać na Facebooku?”. Marcin Deręgowski z Artefakt przedstawi prezentację nt. „Nie ma sprawdzonych rozwiązań – O sprzężeniu zwrotnym w e-marketingu i podążaniu własną drogą”.

Organizatorzy zapowiadają, że na kolejnych spotkaniach będzie mowa o:

  • faktycznych kosztach i efektach z budowaniu ruchu płatnego (SEM) i organicznego (SEO),
  • zaawansowanej analityce stron i ruchu, która przekłada się na wzrost konwersji,
  • usability i user experience w tworzeniu serwisów e-commerce,
  • e-mail marketingu, kampaniach newsletterowych, tworzeniu i zarządzaniu bazami
  • sprzedaży i kampaniach marketingowych w modelu rozliczeniowym CPL/CPS,
  • kampaniach sprzedażowych z wykorzystaniem social media,
  • o tworzeniu procesów marketing automation i efektywnym zarządzaniu nimi,
  • remarketingu, kampaniach displayowych z wykorzystaniem platform RTB.

ROI Camp jest skierowany dla osób:

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj
  • zajmujących się e-marketingiem zawodowo,
  • działających w szeroko pojętym handlu elektronicznym,
  • zainteresowanych poszerzeniem wiedzy z zakresu marketingu i efektywnej sprzedaży w internecie,
  • chcących w przyszłości pracować w marketingu internetowym i e-commerce.

NowyMarketing jest patronem medialnym wydarzenia. Szczegóły w naszym kalendarzu.

Słuchaj podcastu NowyMarketing