Cartoon Network w ramach kampanii społecznej „Bądź kumplem, nie dokuczaj” wraz z ambasadorem Robertem Lewandowskim propagował przyjacielskie postawy i życzliwość wśród najmłodszych. Wszystkie działania w ramach akcji koncentrowały się wokół przekonania, że każda osoba zasługuje na szacunek i poczucie bezpieczeństwa w swoim otoczeniu.
– Duże zainteresowanie piątą edycją „Bądź kumplem, nie dokuczaj” pokazuje, że realizowane w jej trakcie aktywności odpowiadają na potrzeby dzieci i nauczycieli. Jak wynika z badań SW Research przeprowadzonych w ramach kampanii, zjawisko dokuczania wciąż występuje na szeroką skalę. Wierzymy jednak, że podejmowane przez nas od pięciu lat działania mają wpływ na promowanie koleżeńskich zachowań. Cieszy nas to, że również w tym roku nauczyciele z całej Polski dzielili się z nami projektami, które powstały na zajęciach przeprowadzonych na podstawie materiałów merytorycznych przygotowanych w ramach akcji – podsumowuje Barbara Izowska, senior marketing & PR manager EE & Poland, WarnerMedia.
Zobacz również
Partnerzy kampanii
Honorowy patronat nad kampanią objęli w tym roku: Ministerstwo Cyfryzacji i Rzecznik Praw Dziecka Mikołaj Pawlak. W gronie partnerów znaleźli się: Centrum Edukacji Obywatelskiej, Librus, Fundacja Orange, Lifetube, Nintu, Stor9, Zgoda FC i Varsovia. Patronami medialnymi zostały serwisy: WP.PL, Magazyn Kumpel, Victor Junior i EduNews.pl.
Promowanie życzliwości w szkołach
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Bardzo ważnym elementem skierowanym do szkół były bezpłatne materiały merytoryczne umieszczone na stronie internetowej: scenariusze lekcji i poradnik. Do najważniejszych zagadnień proponowanych przez Centrum Edukacji Europejskiej, które przygotowało treści, należały: integracja grupy, budowanie zaufania i promowanie życzliwości. Komunikację z nauczycielami prowadzono poprzez współpracę z Librusem, Centrum Edukacji Obywatelskiej i serwisem EduNews.pl.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Na kanałach social media marki regularnie pojawiały się sesje Q&A z ambasadorem i wyzwania dla najmłodszych. Za koncepcję kampanii odpowiada Cartoon Network. Spot został przygotowany przez Stor9. Działania PR i komunikację w mediach społecznościowych prowadziła agencja dotRelations.