„Zostań pomocnikiem Świętego Mikołaja” to cykliczna akcja realizowana od 11 lat przez Wawel i Fundację „Wawel z Rodziną”. Do tej pory, dzięki projektowi pracownicy marki Wawel w ramach wolontariatu przekazali aż 127 ton słodyczy ponad 440 placówkom opiekuńczo-wychowawczym w całej Polsce. Odwiedziny to ważne i niezapomniane chwile zarówno dla najmłodszych, jak i dla pracowników marki Wawel, którzy bezinteresownie angażują się w przedświąteczne wsparcie. W tym roku, wzorem lat ubiegłych, przed Świętami Bożego Narodzenia słodkie upominki otrzymały dzieci z 426 Domów Dziecka w całej Polsce.
Zobacz również
W pomoc najmłodszym włączyli się także znani influencerzy, którzy odwiedzili wybrane domy dziecka i wręczyli podopiecznym zestawy świątecznych słodkości. Dzięki wsparciu agencji Influencer marketingu GetHero, najmłodsi mieli okazję spotkać się m.in. z WiP BROS, Marleną Sojką, Kubą Norkiem, Pauliną Soboń oraz Rembolem. Dla nich także były to ważne momenty, pełne emocji w gronie fanów.
Akcję „Zostań pomocnikiem Św. Mikołaja” w tym roku mogli wesprzeć także konsumenci. Przy zakupach dowolnego produktu marki Wawel z oznaczeniem „kupujesz pomagasz” na stronie frisco.pl, drugi produkt trafił do Zespołu Placówek Opiekuńczo-Wychowawczych nr 3 na warszawskiej Pradze.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]