W minionym roku PA, Novem i Click Community wspierały kreatywność i pomysłowość, przygotowując konkurs dla najmłodszych z okazji Dnia Dziecka. Tym razem agencje poszły o krok dalej i zorganizowały akcję charytatywną „Podaj dalej, bo #ParaCzyniDobro. Na potrzeby tej społecznej inicjatywy wyprodukowano kilkaset par personalizowanych skarpet, a dochód z ich sprzedaży zostanie przekazany na rzecz podopiecznych Fundacji Dzieciom.
– Wieść o akcji charytatywnej „Podaj dalej, bo #ParaCzyniDobro” przygotowanej przez PA, Novem i Click Community bardzo nas ucieszyła. Ta społeczna inicjatywa, z którą związana jest sprzedaż skarpet w szczytnym celu, to wyjątkowe wydarzenie i szansa na lepsze życie aż dla 36 000 podopiecznych. Każdy pomysł dzięki, któremu można pomóc osobom chorym i potrzebującym wsparcia jest ważny i niezwykle potrzebny. Kolorowe skarpety dały radość nie tylko kupującym lub obdarowanym, ale również naszym podopiecznym. Dziękujemy wszystkim, którzy włączyli się już w inicjatywę „Podaj dalej, bo #ParaCzyniDobro”. To akcja dzięki, której robi się cieplej nie tylko w stopy, ale i na sercu – Monika Sadowska, rzecznik prasowy Fundacji Dzieciom „Zdążyć z pomocą”.
Zobacz również
Fundacja Dzieciom „Zdążyć z Pomocą” jest organizacją pożytku publicznego. Działa od 1998 roku. Obejmuje opieką ponad 36 000 podopiecznych z całego kraju – są to dzieci z porażeniem mózgowym, wadami serca, autyzmem, zespołem Downa, dystrofią mięśniową, epilepsją, chorobami nowotworowymi. Pozyskuje fundusze na ich leczenie, rehabilitację, zakup lekarstw, sprzętu medycznego, pomocy edukacyjnych i inne specjalne potrzeby. Inicjatorem programu był prof. Zbigniew Religa, a Beata Tyszkiewicz pozostaje aktywnym patronem tego niezwykle istotnego społecznie przedsięwzięcia.