Feeders Agency wygrywa przetarg na kampanię dla Oleju Wielkopolskiego

Feeders Agency wygrała przetarg organizowany przez firmę Princes Food na kampanię 360 promującą Olej Wielkopolski, będący drugą największą marką olejów w Polsce.
O autorze
0 min czytania 2020-01-14

W ramach wygranego przetargu agencja przygotuje big idea całej kampanii, spot telewizyjny, key visual, stronę www i assety na potrzeby promocji marki w digitalu. Start kampanii planowany jest na drugą połowę stycznia.

Feeders Agency to agencja kreatywna założona przez Kubę Sagana i Łukasza Szczybelskiego. Specjalizuje się w obszarach 360 marketing, branded entertainment, social storytelling i digital. Wspólnie z 2012 Agency tworzy grupę reklamową, wspierającą się w realizacji kampanii zintegrowanych.

Firma Princes Food Besloten Vennootschap jest brytyjską grupą spożywczą, zajmującą się produkcją żywności oraz napojów. Działa od 1880 roku w Liverpoolu. W Polsce oprócz Oleju Wielkopolskiego sprzedaje m.in. ryby w puszkach.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj