Marta Rządkowska, zajmująca się marketingiem od 8 lat, do tej pory na stanowisku Senior Account Managera była managerką topowych gwiazd YouTube, którym doradzała w zakresie wizerunku i budowania społeczności, a także zajmowała się kompleksową koordynacją kampanii influencer marketingowych. Po awansie na stanowisko Team Leadera w dziale Rozrywki jej zakres obowiązków powiększył się o odpowiedzialność za strategiczny rozwój zespołu oraz dbanie o podnoszenie standardów obsługi twórców i realizowanych przez dział kampanii reklamowych.
– Rozwój działu twórców z kategorii Rozrywka w LifeTube to nie tylko awanse i nowe kanały dołączające do sieci. W kolejnych miesiącach zamierzamy skupić się na współpracy z topowymi muzykami, celebrytami oraz blogerami. W rozwoju tych kompetencji w naszym dziale kluczową rolę odegra Marta Rządkowska na stanowisku Team Leadera. Niezmiennie naszym priorytetem pozostaje profesjonalne wsparcie managerskie youtuberów, a oprócz tego doświadczenie w obszarze digital marketingu chcemy mocniej wykorzystać we współpracy ze znanymi osobistościami internetu oraz mediów tradycyjnych – komentuje Mateusz Bill, head of management – entertainment w LifeTube (grupa LTTM).
Zobacz również
Przed rozpoczęciem współpracy z siecią LifeTube, Marta Rządkowska zdobywała doświadczenie, zajmując się budowaniem strategii komunikacji w mediach społecznościowych dla marek takich jak Bosch, Siemens i Zelmer oraz tworzeniem kampanii z influencerami w Epic Makers na stanowisku YouTube Strategy Manager.