Sylwia Kocon to marketingowiec z wieloletnim doświadczeniem strategicznym i operacyjnym, rozwijanym zarówno w strukturach międzynarodowych korporacji, jak i w polskich organizacjach. Jej zainteresowania zawodowe to przede wszystkim opracowywanie krótko- i długoterminowych strategii marek, kampanie digitalowe, a także szeroko pojęty marketing konsumencki i aktywacje prosprzedażowe.
– Cieszę się, że Sylwia dołączyła do naszego zespołu. Poszukiwaliśmy osoby, która będzie miała duże doświadczenie z wielu rynków, wiedzę merytoryczną, kreatywne podejście do zadań marketingowych oraz chęć poszukiwania nowych kierunków rozwoju dla naszej marki – powiedział Grzegorz Wachowicz, dyrektor pionu handlu i marketingu w RTV EURO AGD. – Retail jest jedną z najdynamiczniej rozwijających się branż, w której trzeba żywo reagować na zmieniające się trendy konsumenckie, zmiany technologiczne i nowe wyzwania. A jako lider chcemy wprowadzać innowacyjne rozwiązania, które staną się punktem odniesienia na polskim rynku – dodał Wachowicz.
Zobacz również
Przez ostatnie 2 lata Sylwia Kocon związana była z OSM Piątnica, w której pełniła funkcję dyrektor marketingu. Wcześniej przez 2,5 roku pracowała jako dyrektor marketingu w MILA S.A. (poprzednio Polomarket), a w latach 2011-2014 w Unilever Polska Sp. z o.o. była początkowo brand building director Poland & Baltics for personal care, a później brand building director CEE for house hold care category oraz brand building director Poland and Baltics for home care.
Sylwia to autorka wielu nagradzanych kampanii reklamowych. Dwukrotnie zdobyła Effie – za kampanię marki Kujawski z pierwszego tłoczenia oraz za kampanię marki Fortuna, a także Cannes Lion za kampanię „Świeża ryba”.
W 2019 r. w konkursie Dyrektor Marketingu Roku otrzymała nagrodę w dwóch kategoriach – Dyrektora Marketingu i Sprzedaży Roku oraz w kategorii branżowej Dyrektor Marketingu Roku: Produkty Żywnościowe.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
– RTV EURO AGD to lider sprzedaży elektroniki użytkowej. To silna polska marka z 30-letnią tradycją, której klienci ufają – powiedziała Sylwia Kocon, dyrektor marketingu w RTV EURO AGD. – Możliwość dołączenia do firmy, która tak dynamicznie rozwijała się przez ostanie 3 dekady, konsekwentnie budując swoją pozycję i wprowadzając unikalne na rynku rozwiązania to dla mnie wyzwanie i przyjemność – dodała Kocon.
Słuchaj podcastu NowyMarketing