By podziękować weterynarzom, którzy uratowali jego psa, właściciel wykupił reklamę na Super Bowl

By podziękować weterynarzom, którzy uratowali jego psa, właściciel wykupił reklamę na Super Bowl
Aby podziękować weterynarzom za uratowanie swojego psa, właściciel firmy Weathertech postanowił wykupić blok reklamowy podczas tegorocznego Super Bowl. Tym samym chce on zwiększyć świadomość na temat chorób nowotworowych u zwierząt.
O autorze
1 min czytania 2020-01-31

David MacNeil, właściciel firmy Weathertech produkującej akcesoria samochodowe, w ubiegłym roku walczył o życie swojego ukochanego psa Scouta, u którego zdiagnozowano nowotwór. Rokowania niestety były fatalne, bowiem specjaliści dawali czworonogowi zaledwie jeden procent szans na przeżycie. 

W końcu Scout trafił do University of Wisconsin School of Veterinary Medicine, gdzie został poddany chemioterapii i radioterapii. Po kilku miesiącach walki z nowotworem okazało się, że guz całkowicie zniknął. 

Za uratowanie życia swojego ukochanego zwierzęcia, David MacNeil postanowił podziękować weterynarzom w nietypowy sposób – wykupił bowiem blok reklamowy podczas Super Bowl, co kosztowało go kilka milionów dolarów. Postanowił jednak wykorzystać to niezwykle ważne dla reklamodawców wydarzenie i stworzył spot, w którym opowiedział historię swojego psa. Jego działanie ma przede wszystkim na celu zwiększenie świadomości na temat chorób nowotworowych wśród zwierząt i pokazanie, jak ważną w tym rolę odgrywają weterynarze.

Co więcej, MacNeil zadeklarował też, że wszystkie pieniądze zebrane dzięki emisji reklamy podczas Super Bowl zostaną przeznaczone na badania, a także zakup specjalistycznego sprzętu, które pomoże weterynarzom ratować zwierzęta.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

PS

Super Bowl to nie tylko wielkie show sportowe – to również święto reklam największych marek. Jakie kreacje w ubiegłym roku były warte uwagi?

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się