W spocie widzimy ujęcia z codziennego życia, takie jak np. zaplatanie warkocza, golenie twarzy, czytanie książki czy też tańce podczas imprezy na otwartym powietrzu. Ot zwykłe czynności, z którymi styczność ma każdy z nas.
Kamera zwraca także uwagę na przedmioty codziennego użytku, takie jak buty czy też okulary.
Zobacz również
Następnie film nieco zmienia swój wydźwięk, bowiem coraz to kolejne kadry przedstawiają te same przedmioty w diametralnie innej scenerii – już jako symbol ofiar obozu koncentracyjnego Auschwitz.
Za scenariusz odpowiada Maria Zalewska. Producentem wykonawczym jest The Auschwitz-Birkenau Memorial Foundation.
PS
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
„BohaterON – włącz historię!” to ogólnopolska kampania mająca na celu upamiętnienie i uhonorowanie uczestników Powstania Warszawskiego. W ubiegłorocznej, 4. edycji akcji, wzięli udział m.in. Magdalena Różczka, Agnieszka Więdłocha oraz Maciej Zakościelny.
Słuchaj podcastu NowyMarketing