Agnieszka Sołtysiak odchodzi z endorfina events oraz WebTalk

Z końcem stycznia b.r. Agnieszka Sołtysiak rezygnuje z zasiadania w zarządach oraz pełnienia obowiązków dyrektora finansowego spółek endorfina events oraz WebTalk. Jednocześnie przestaje być udziałowcem grupy na rzecz dotychczasowych współwłaścicieli.
O autorze
1 min czytania 2020-02-04

Pozostały zespół właścicielsko-zarządczy pozostaje bez zmian, tj. Michał Kaleta zachowuje stanowisko członka zarządu i dyrektora zarządzającego endorfina events, Michał Dunin członka zarządu endorfina events, a także prezesa i dyrektora zarządzającego WebTalk, a Maciej Ledzion członka zarządu obu spółek, odpowiedzialnego za rozwój i długofalową strategię działania grupy.

Agnieszka Sołtysiak związana jest z branżą eventową od 2003r., a na początku 2009r. wspólnie z Maciejem Ledzionem założyła agencję endorfina events, w której do połowy 2017r. pełniła jednocześnie funkcje prezesa zarządu i dyrektora finansowego oraz współzarządzała agencją. Po połączeniu endorfina events z agencją digitalową WebTalk w 2017 roku zrezygnowała z pełnienia tych funkcji i objęła stanowisko dyrektora finansowego spółek. Skonsolidowane przychody grupy wyniosły w minionych latach odpowiednio: w 2017 – 27,7 mln PLN netto, w 2018 – 44,3 mln PLN netto a w 2019 – 49,95 mln PLN netto.

Agencja endorfina events należy do czołowych podmiotów na rynku w Polsce. Specjalizuje się w organizacji eventów korporacyjnych (kongresów czy konferencji), jak również marketingowych, np. związanych z wprowadzaniem na rynek nowych produktów i usług. Ma także duże doświadczenie w organizowaniu wydarzeń muzycznych. Od kilku lat realizuje projekty w Polsce oraz w całym regionie Europy Środkowowschodniej. Z kolei WebTalk to jedna z największych niezależnych agencji digitalowych w kraju. Jej najważniejsze obszary działania to budowanie i realizowanie strategii dla marek w sieci, rozwój sprzedaży w segmencie e-commerce, tworzenie contentu, działania performance oraz komunikacja w mediach społecznościowych. Posiada rozbudowane działy kreacji, strategii, performance oraz moderacji. Ma na koncie kampanie na ponad 40 rynkach zagranicznych.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj