Na nowym stanowisku współpracuje bezpośrednio z Agnieszką Grzymkowską, która w tym miesiącu objęła nową rolę jako WPP Danteam regional lead.
Agnieszka Mann z VMLY&R związana jest od ponad 6 lat, pracując w tym czasie dla Żywiec Zdrój, Nutricia i marek z portfolio Danone EDP.
Zobacz również
Nadzorowała kampanie 360 stopni, zarządzała projektami cyfrowymi, mediowymi i dzianiami w social media. Doświadczenie zawodowe zdobywała wcześniej w agencjach Ogilvy oraz Saatchi&Saatchi, prowadząc projekty dla takich klientów jak Toyota, Wedel lub Carrefour.
Z wykształcenia psycholożka. Prywatnie w domowym zaciszu szyje ubrania.
![Trudny temat, łatwy ban. Jak w sieci pisać i mówić o wrażliwych treściach cz. 1 [PORADNIK]](https://nowymarketing.pl/wp-content/uploads/2025/09/Trudny-temat-latwy-ban_social-media-142x0-c-default.jpg)
Trudny temat, łatwy ban. Jak w sieci pisać i mówić o wrażliwych treściach cz. 1 [PORADNIK]