KFC wprowadziło limitowaną kolekcję bluz z okazji dnia singla

Z okazji tegorocznego dnia singla KFC wprowadziło coś specjalnie dla lubiących przebywać w swoim własnym towarzystwie – limitowaną wersję markowych bluz.
O autorze
1 min czytania 2020-02-19

W zeszły weekend wrażeniom nie było końca, wyglądało jakby zabawa miała trwać wiecznie. Najpierw świętowały pary, romantyzm było czuć na każdym kroku – w radio, w sklepach, w restauracjach. Miłość była wszędzie… W końcu Walentynki są jednym z najbardziej wyczekiwanych świąt w roku. Ale czy wiecie, że tuż po dniu zakochanych, 15 lutego, obchodzony jest dzień singla? Data niewątpliwie warta zapamiętania, bo przyniosła nie mniej zabawy (jeśli nie więcej!). Tego dnia „Single Ladies” królowej B. rozbrzmiało chyba wszędzie, a wszystkie dumne single ruszyły na parkiety, roztaczając dookoła wyłącznie pozytywne wibracje, przypominając że nie ma nic ważniejszego niż akceptacja i miłość do samego siebie.

KFC pamiętało o singlach celebrujących swoją niezależność i właśnie dla nich przygotowało 15 lutego br. specjalną aktywację – konkurs z nagrodami w postaci bluz z oryginalnymi hasłami, bardzo w stylu KFC.

Wystarczyło wejść na instagramowe i facebookowe Stories marki, na których na internautów czekał do wypełnienia quiz z pytaniami dotyczącymi kulinarnych upodobań klientów. Wolicie kubełek pełny przepysznych kąsków kurczaka czy raczej burgera z serem halloumi? Do KFC wpadacie zawsze z przyjaciółmi czy – tak jak Joey z „Przyjaciół” – nie dzielicie się jedzeniem z nikim?

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Co więcej, za serią pytań zamkniętych, na końcu znajdowało się jeszcze jedno, najważniejsze zadanie: użytkownicy mieli opisać swojego wymarzonego partnera do kurczaka. Czemu najważniejsze? Otóż właśnie najciekawszy, najbardziej kreatywny opis przeważał w decyzji, komu najbardziej należy się jedna z wyjątkowych, 50 limitowanych bluz KFC. Odzew był naprawdę spory: ponad 30 000 wyświetleń Stories na FB, aż 16 000 na Instagramie i około 1500 zgłoszeń do konkursu.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Za kreację kampanii odpowiada agencja McCANN Worldgroup.