Butcher’s w nowej odsłonie

Butcher’s, producent naturalnych karm dla psów i kotów zakończył proces rebrandingu. Pierwszy etap zmian obejmuje zmianę etykiet oraz wprowadzenie nowych produktów na rynek.
O autorze
1 min czytania 2020-02-20

Powodem rebrandingu jest umocnienie pozycji marki Butcher’s jako lidera karm premium, unowocześnienie wizerunku firmy oraz podkreślenie kluczowych benefitów marki, takich jak wysoka jakość czy naturalne składniki.

– Już od ponad 30 lat oferujemy naturalną, wysokojakościową karmę dla psów i kotów. Ważne dla nas wartości rodzinne, dbanie o naturę zawsze przekładamy na nasze receptury, które łączą to, co najlepsze z natury z innowacją. Jesteśmy na polskim rynku od ponad 9 lat inwestując w rozwój i teraz nadszedł czas na odświeżenie wizerunku marki. Nowy odświeżony design opakowań, to łatwiejsza nawigacja przy półce oraz czytelne benefity produktów kategorii premium – mówi Pat Romanek, członek zarządu Butcher’s Pet Care Sp. z o.o.

Kolejny etap rozwoju to uruchomienie nowej strony internetowej oraz działania promocyjne w internecie i w sieciach handlowych – m.in. po raz pierwszy w Auchan kategoria pet care będzie wspierana przez materiały POS. Pierwsze produkty w nowych opakowaniach pojawią się na półkach pod koniec lutego.

Rebranding marki i redesign opakowań przygotowała agencja SiebertHead.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj