Burger King dumnie zaprezentował, jak pleśnieje jego burger

Burger King dumnie zaprezentował, jak pleśnieje jego burger
Spot zatytułowany „The Moldy Whooper” mógłby spokojnie stanowić swoistą antyreklamę dla jakiejkolwiek restauracji – przedstawia on bowiem pleśniejącego burgera. Lecz Burger King w ten sposób postanowił pokazać, że oferowany przez niego produkt nie zawiera konserwantów, ani też sztucznych barwników.
O autorze
1 min czytania 2020-02-21

Burger King postawił na niecodzienną reklamę, by zakomunikować swoim klientom, że jego flagowy produkt – czyli Whopper – nie zawiera konserwantów ani żadnych sztuczności. Marka stworzyła 45-sekundowy spot zatytułowany „The Moldy Whooper”, w którym klatka po klatce widać, jak pleśnieje burger. 

Marka Burger King w ten sposób pokazuje, że prawdziwe jedzenie prędzej czy później przestaje wyglądać apetycznie. 

Whoppery bez sztucznych barwników i konserwantów dostępne są na tę chwilę w 400 lokalach w całych Stanach Zjednoczonych. Do końca 2020 roku mają zostać wprowadzone we wszystkich tamtejszych restauracjach sieci.

Za realizację odpowiada agencja Ogilvy.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

PS

Kilka dni temu Burger King wprowadził burgera inspirowanego lokalną tradycją. Już teraz we wszystkich restauracjach sieci w Poznaniu, mieszkańcy mogą zjeść pysznego burgera Whoppyra, wypełnionego złocistymi frytkami z pyr.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

PS2

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Z okazji premiery trzeciego sezonu kultowego serialu Netfliksa „Stranger Things” Burger King postanowił wprowadzić odwróconego do góry Whoppera, który nawiązywał do mrocznego, alternatywnego świata znanego dobrze fanom produkcji.