Agencja SalesTube przygotowała dla G2A usługę Asystenta Google, dzięki której użytkownik może za pomocą komendy głosowej zapytać o cenę gry dostępnej w ofercie marketplace’u G2A.com. Odpowiedź jest dopasowana do języka i lokalizacji pytającego. Oprócz podstawowych informacji, potencjalny klient dowiaduje się też jaką kwotę może zaoszczędzić kupując grę poprzez marketplace G2A, a do komunikatu dołączony jest unikalny link do wersji, o którą pytał. Ten dodatkowy punkt styku konsumenta z marką ma wpłynąć na poprawę Customer Experience oferowanego przez G2A.
SalesTube rozpoczął pracę nad projektem od stworzenia bazy blisko 3500 gier wraz z ich cenami, które są codziennie aktualizowane. Największym wyzwaniem było opracowanie zestawienia w taki sposób, aby zapytania użytkowników były dopasowane do rekordów bazy nawet, jeśli komenda głosowa jest nieprecyzyjna – np. GTA 5 zamiast pełnej nazwy Grand Thief Auto 5. Następnym krokiem było opracowanie logiki dialogów, czyli przewidzenie różnych form zapytań. Nowy produkt jest już dostępny dla graczy w aplikacji Google Asystent.