Wartość product placementu w 2019 roku w polskich kanałach telewizyjnych wyniosła blisko 700 mln zł

W 2019 roku przychody z lokowania produktów stanowiły istotny budżet stacji telewizyjnych. Pentagon Research zarejestrował ponad 2600 marek, które pojawiały się na antenie w trakcie trwania audycji w telewizji.
O autorze
0 min czytania 2020-02-26

Tradycyjnie na pierwszym miejscu znalazł się producent przypraw Prymat, który od kilku lat opiera swoją strategię marketingową na lokowaniu produktów.

Kolejne miejsca na podium zajęły: sieć sklepów Biedronka oraz firma Zwieger, która produkuje naczynia i akcesoria kuchenne. Tuż za pierwszą trójką znalazł się producent wody mineralnej Muszynianka.

Łączna wartość lokowania produktu w 2019 roku wyniosła 693,5 mln zł.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Warto dodać, że prawie połowa wartości mediowej została wygenerowana przez 15 czołowych marek. Jednocześnie odpowiadają one za 1/3 wszystkich wskazań w monitorowanych kanałach telewizyjnych.

Słuchaj podcastu NowyMarketing