Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Ponad 500 stron o mózgu i marketingu – zdobądź e-book „NeuroMarketing Insight” za darmo.

SZCZEGÓŁY

Agencja Click Community po raz drugi wygrała przetarg na obsługę social mediów Grupy Enea

Click Community kolejny raz wygrała przetarg na roczną obsługę social mediów poznańskiej grupy energetycznej Enea. W 2019 roku obsługiwała klienta m.in. na Facebooku, Instagramie i LinkedInie.
O autorze
0 min czytania 2020-03-02

Agencja była również odpowiedzialna za projekt wizerunkowo-sponsoringowy „Po mocnej stronie” z koszykarzami w roli głównej.

W 2020 roku do zadań agencji będzie należała obsługa takich kanałów jak: Facebook, Instagram, Twitter, YouTube i LinkedIn. Stworzenie oraz wdrożenie nowej strategii komunikacji marki w social mediach, przeprowadzenie konkursu bezaplikacyjnego oraz wdrożenie koncepcji komunikacyjnej projektu Enea IronMan 70.3. Łączne wynagrodzenie, jakie przeznaczy Grupa Enea na komunikację w mediach społecznościowych to 490 tysięcy netto.

Nad pracą zespołu projektowego czuwa account relationship manager Anna Majsterek.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj