Powstała nowa agencja marketingu muzycznego Starship

Starship będzie funkcjonować w środowisku branży muzycznej oferując swoim klientom usługi z zakresu doradztwa kreatywnego i biznesowego oraz realizując aktywacje reklamowe oparte na zaangażowaniu artystów.
O autorze
1 min czytania 2020-03-02

Agencja marketingu muzycznego Starship została założona przez Zbigniewa Niedziałka i Piotra Gąssowskiego.

Zbigniew Niedziałek ostatnio pełnił funkcję new business directora w wytwórni płytowej Magic Records. Poprzednio przez blisko pięć lat pracował w wytwórni płytowej Warner Music Poland, gdzie zajmował stanowisko Eastern Europe synchronisation and brand partnership managera. Z ramienia wytwórni odpowiadał za współpracę artystów z takimi markami jak Jaguar, Samsung, Durex, Red Bull, Asus, ING Bank Śląski, Converse i Coca-Cola. Licencjonował również muzykę do kampanii takich marek jak Toyota, Jacobs, Tymbark, Lech czy PZU. Od 2010 r. Niedziałek prowadzi również swoją agencję New Zenith Promotion, w ramach której realizuje dla marek projekty branded entertainment, m.in. z Pezetem, którego jest wieloletnim managerem.

Piotr Gąssowski posiada ponad 10-letnie doświadczenie w sprzedaży B2B, był współzałożycielem niezależnej wytwórni płytowej Koka Beats. Ostatnio przez cztery lata zajmował stanowisko business development managera w Warner Music Poland. Odpowiadał tam za rozwój dynamicznie zmieniającego się segmentu sprzedaży fizycznej poprzez m.in. nawiązywanie współpracy z nowymi sieciami handlowymi, działalność B2B, eksport katalogu polskiego, ale też wsparcie niezależnych sklepów płytowych i inicjatyw takich jak Record Store Day.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj