– Większość naszych dotychczasowych klientów to firmy średnie i duże, które są w stanie wydać kilka tysięcy złotych miesięcznie na e-mail marketing. Jednak od dłuższego czasu nie potrafiliśmy zaoferować adekwatnej usługi dla mniejszych biznesów. Adekwatnej, czyli skutecznej, ale zarazem dostępnej cenowo. Emailo ma wypełnić tę lukę, pozwalając biznesom dostosować zakres i koszt obsługi do potrzeb i możliwości finansowych – opowiada jeden ze współzałożycieli Emailo.
Klienci chcący skorzystać z usługi, mogą samodzielnie określić jej zakres oraz cenę, korzystając z umieszczonego na stronie kalkulatora. Następnie wystarczy zatwierdzić konfigurację, podać podstawowe dane (firmowe i kontaktowe), skonfigurować płatności (są dokonywane automatycznie) i podpisać umowę. Początek realizacji usługi następuje w ciągu tygodnia – w tym czasie otrzymujemy projekt pierwszego newslettera, przygotowanego w oparciu o brief składający się z kilku podstawowych pytań.
Zobacz również
Jeśli baza adresowa nie przekracza 20 tys. rekordów, opłata za obsługę e-mail marketingu jest jedyną, jaką ponosimy. Narzędzie do wysyłki i raportowanie Emailo udostępnia bezpłatnie, gwarantując przy tym wysoką dostarczalność mailingów. – Warto policzyć, ile dokładnie wydajemy obecnie na narzędzie do e-mail marketingu. Może się bowiem okazać, że za niewiele wyższą kwotę otrzymamy nie tylko narzędzie, ale i kompleksową obsługę specjalistów: stratega, grafika, programisty i copywritera; dzięki której nasze przychody z tego kanału wzrosną, a zaoszczędzony czas pozwoli zaangażować się mocniej w rozwój biznesu – sugerują założyciele Emailo.
Żeby rozwiać ewentualne wątpliwości, na stronie Emailo pojawiła się sekcja z pytaniami i odpowiedziami, w której możemy przeczytać m.in. o tym, jak udało się połączyć wysoką jakość obsługi z niską cenę.
Więcej informacji o Emailo można znaleźć pod adresem www.emailo.pl.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing