Value Media wygrało przetarg na kompleksową obsługę BOŚ

Dom mediowy Value Media wygrał przetarg na obsługę Banku Ochrony Środowiska. Wraz z SalesTube spółki będą odpowiedzialne za strategię, planowanie i zakup mediów online i offline, a także analitykę i działania z obszaru marketing automation.
O autorze
1 min czytania 2020-03-23

BOŚ działa na polskim rynku od ponad 29 lat. W tym czasie przeznaczył blisko 22,1 mld zł na finansowanie przedsięwzięć związanych z szeroko pojętą ochroną środowiska. Łączna wartość proekologicznych inwestycji zrealizowanych dzięki wsparciu banku przekroczyła 51,7 mld zł . Jego wyjątkowa, prośrodowiskowa misja skutecznie łączy biznes i ekologię. Bank prowadzi innowacyjne inwestycje z wszelkich dziedzin ochrony środowiska, w tym odnawialnych źródeł energii, zagospodarowania i przetwarzania odpadów czy przedsięwzięć z obszaru efektywności energetycznej, przyczyniające się do poprawy stanu środowiska naturalnego.

Przez najbliższe dwa lata rozwojem biznesowym Banku Ochrony Środowiska zajmą się spółki należące do Group One – dom mediowy Value Media i agencja one stop shop dla e-commerce SalesTube. Kompleksowa obsługa mediów online i offline obejmie doradztwo strategiczne, planowanie i zakup mediów, a także prace związane z kreacją, paid social czy SEM.

Umowa została podpisana na 2 lata. Współpraca spółek Group One z bankiem rozpocznie się w kwietniu.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj