Suszonka, czyli NowyMarketing w obrazkach – TOP 15 (kwiecień)

Suszonka, czyli NowyMarketing w obrazkach – TOP 15 (kwiecień)
Z czego śmieje się branża? Które virale nas inspirują? Co koniecznie trzeba zobaczyć? Sprawdziliśmy, które suszonki cieszyły się w kwietniu Waszym największym zainteresowaniem.
O autorze
1 min czytania 2013-04-30

Kwiecień zaczął się od primaaprilisowych żartów. Z naszych statystyk wynika, że najlepsze dowcipy przygotowała ekipa Google’a.

1. Introducing Google Nose

2. YouTube’s ready to select a winner

Mocne pobudzenie zapewnił nam spot promujący festiwal filmów niezależnych w Lizbonie.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

3. IndieLisboa – Noooo

Na początku kwietnia Old Spice przygotował nową kampanię (jednocześnie pożegnaliśmy Wolfdoga – czyli dotychczasowego Dyrektora Marketingu w Old Spice)

Słuchaj podcastu NowyMarketing

 4. Old Spice | Shower

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

W tym miesiącu w reklamach zadebiutowało dwóch ważnych celebrytów:

5. Beskidzkie – Piotr Żyła mówi…

6. Hoop Cola – Wilq się sprzedał

Kmart stworzył viral z zabawną grą słów.

7. Ship My Pants

Ikea walczyła z krasnalami ogrodowymi.

8. New IKEA advert 2013 – Time For Change Music Video

Dove zaskakiwał i wzruszał. I to chyba do tej marki za poniższy spot powinna powędrować nagroda dla najlepszego viralu kwietnia 2013.

9. Dove Real Beauty Sketches

Polecamy „męską” parodię powyższej reklamy!

W lutym Nivea stresowała Niemców. W tym miesiącu natomiast wkręcała w Meksyku.

10. Nivea – EL STRESSTEST

I kolejny sequel – LG straszyło już w windzieTeraz nawiedziło… męską toaletę.

11. LG – Stage Fright – So Real It’s Scary 2

Durex sprawia, że wirtualny seks niebawem będzie rzeczywistością?

12. Durex Fundawear — Touch over the Internet

I kolejny sequel. Evian – twórcy virala wszech czasów powrócili po blisko 4 latach… i odnieśli kolejny sukces.

13. baby&me / the new evian film

mBank promuje nową wersję swojego serwisu. Poniższe wideo wzbudziło sporo emocji.

14. mBank – Pan Stefan – nieznany polski wynalazca button’ów

I na koniec świetna akcja Budweisera – marka przygotowała specjalne kubki zintegrowane z Facebookiem. Kiedy postanowimy stuknąć naszym kubkiem o kubek drugiej osoby… zostajemy znajomymi na FB.

15. Budweiser: The Buddy Cup

Więcej jak zwykle na Suszonka.pl