BrandAuditors to firma, której zadaniem jest diagnozowanie relacji marka – konsument oraz proponowanie korekt i rozwiązań w tym zakresie. Konsultanci BrandAuditors odkrywają i wskazują pełen potencjał marki, są także w stanie identyfikować trudności i odpowiadać na nie.
– Po 20 latach pracy w biznesie reklamowym, a szczególnie po 10 latach w roli stratega, widzę powtarzalny kłopot marketerów. Otóż marka, którą zarządzają, jest dla odbiorców niejasna, rozmyta, nie daje wystarczającej wartości i pretekstu do zakupu. Właściciel takiej marki, wręcz utopijnie, zmienia jej kierunek, próbuje coraz to nowych rozwiązań, co najczęściej nie jest ani skuteczne, ani satysfakcjonujące. Kilka lat temu, inspirowany metodologią opracowaną przez Fallon Minneapolis, stworzyłem autorskie narzędzie audytu firmy, marki i komunikacji z konsumentem. Nie jest to gotowy produkt do zdjęcia z półki i wstrzyknięcia w organizację marketera oraz jego aktywność marketingową. Jest to sposób na wspólną pracę w celu wykreowania rozwiązań, które prowadzą do innego spojrzenia na własną markę czy produkt, skutecznego pozycjonowania, przejrzystej komunikacji. Do tej pory posługiwałem się nim pod szyldem BrandDoctor.pl, nadeszła pora, aby nadać mu nazwę – BrandAudit, ale również formę i strukturę, stworzyć z niego przedsięwzięcie biznesowe – mówi Marcin Kalkhoff.
Zobacz również
BrandAuditors to zespół doświadczonych strategów, którzy teoretyczną i praktyczną wiedzę oraz wieloletnie doświadczenie przekuli w metodologię oraz narzędzia dostosowane do obecnych warunków rynkowych, dzięki którym są w stanie weryfikować i oceniać aktualny status marki.
Oferta BrandAuditors jest skierowana do właścicieli małych oraz czasami mało znanych marek, ale również do firm zarządzających wielkimi brandami, przy czym nie ogranicza się tylko świata działów marketingu czy zarządów firm. BrandAuditors planują współpracować z tymi, którzy marki tworzą lub się nimi opiekują – marketerami, ale też z ich konsultantami – agencjami reklamowymi czy domami mediowymi, pomagając budować marki o nieprzeciętnej wartości.
– W ciągu najbliższego miesiąca będziemy mogli pochwalić się efektami pierwszego audytu zrealizowanego dla dużej i dobrze rozpoznawalnej, polskiej marki – dodaje Kalkhoff. – Uznaliśmy również, że naszymi kompetencjami i wiedzą warto się podzielić. Prawdopodobnie jeszcze przed wakacjami ukaże się książka poświęcona strategiom, najpierw w formie ebooka, później także w druku.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing