CMOInsider.pl powstaje dzięki współpracy analityków i strategów agencji należących do Publicis Groupe w Polsce, którzy do tej pory przygotowali dla Klientów kilkadziesiąt analiz i opisów tendencji w mediach, reklamie, gospodarce i społeczeństwie. Wszystkie dotychczasowe artykuły publikowane były w formie specjalnych newslettererów.
– Nasze newslettery spotkały się z bardzo pozytywną reakcją klientów, dlatego postanowiliśmy zrobić krok dalej i udostępnić naszą wiedzę szerszej grupie odbiorców. Liczymy, że analizy, rzetelne informacje i wnioski, które publikujemy na CMOinsider.pl, będą nie tylko inspirować branżę, ale również pomagać przedsiębiorstwom podejmować ważne decyzje biznesowe w różnych obszarach gospodarki – mówi Piotr Ruszak, chief communications officer.
Zobacz również
Treści udostępniane przez Publicis Groupe na stronie CMOInsider.pl podzielone są na cztery kategorie tematyczne: konsumpcja mediów, trendy zakupowe, zmiany zachowań oraz tzw. varia. Przy każdym omawianym temacie pojawiają się sugestie i wnioski, które mogą stanowić wskazówkę dla firm. Serwis powstaje w języku polskim i angielskim, a wkrótce jego funkcjonalność zostanie rozbudowana.
CMOinsider.pl współtworzą stratedzy i analitycy agencji i departamentów Publicis Groupe: Starcomu, Zenith, Spark Foundry, Performicsa, Saatchi & Saatchi, Publicis, Leo Burnett, LiquidThread, MSL, Publicis Consultants, Publicis Commerce oraz Data Science.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce