W ramach akcji każdy, kto korzysta ze wspólnych przestrzeni użytkowych takich jak klatki schodowe i windy, może zaangażować się w utrzymanie higieny i odkażanie klamek, przycisków wind i domofonów, skrzynek pocztowych. Te proste czynności wykonywane przez wielu ludzi w jednym czasie mają szansę znacząco zwiększyć nasze szanse na wygraną z wirusem.
– Do udziału w inicjatywie zapraszamy wszystkie firmy mające kontakt z mieszkańcami za pośrednictwem dostawców przesyłek (kolporterów, kurierów, doręczycieli jedzenia na wynos itd.), którzy biorąc udział w akcji „Czysta Klamka”, będą wspólnie z nami dbali o dobro i bezpieczeństwo nas wszystkich – mówi Magdalena Brzeska, prezes zarządu Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB.
Zobacz również
Do inicjatywy zapraszamy także wszystkie społeczności (w szczególności mieszkańców osiedli), którzy poprzez swoje codzienne działania (przecieranie nasączonymi odpowiednimi środkami klamek i przycisków w windach) mogą istotnie przyczynić się do bezpieczeństwa swojego i współmieszkańców.
Inicjatorem akcji „Czysta Klamka” jest Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB i działająca przy nim Rada ds. rynku Direct Mail, w której uczestniczą firmy: CTRL System, PostMaster, ABC Direct Contact, Skarbnica Narodowa, Media Central, EDC Expert i Metro Advertising i No Limits24.
Firmy te zadecydowały już o wyposażeniu swoich kolporterów w rękawiczki i środki dezynfekujące. Dzięki temu każda odwiedzona klatka i skrzynka pocztowa, do której dotarł kolporter, staje się bezpieczniejsza. Kolporterzy każdorazowo dezynfekują wszystkie klamki i przyciski domofonu na drodze dystrybutora oraz skrzynki pocztowe, do których doręczane są materiały promocyjne. Materiały drukowane przygotowywane są z uwzględnieniem 24- godzinnej kwarantanny.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Słuchaj podcastu NowyMarketing