Akcja „Czysta Klamka” – zainicjowana przez Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB i firmy z branży przesyłek

W obliczu ogromnego wyzwania społecznego i gospodarczego, jakim jest rozprzestrzeniający się koronawirus zachęcamy wszystkie osoby i firmy mające poczucie odpowiedzialności społecznej do zaangażowania w akcję „Czysta Klamka”, która ma na celu dbanie o bezpieczeństwo naszych wspólnych przestrzeni.
O autorze
1 min czytania 2020-04-01

W ramach akcji każdy, kto korzysta ze wspólnych przestrzeni użytkowych takich jak klatki schodowe i windy, może zaangażować się w utrzymanie higieny i odkażanie klamek, przycisków wind i domofonów, skrzynek pocztowych. Te proste czynności wykonywane przez wielu ludzi w jednym czasie mają szansę znacząco zwiększyć nasze szanse na wygraną z wirusem.

– Do udziału w inicjatywie zapraszamy wszystkie firmy mające kontakt z mieszkańcami za pośrednictwem dostawców przesyłek (kolporterów, kurierów, doręczycieli jedzenia na wynos itd.), którzy biorąc udział w akcji „Czysta Klamka”, będą wspólnie z nami dbali o dobro i bezpieczeństwo nas wszystkich – mówi Magdalena Brzeska, prezes zarządu Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB.

Do inicjatywy zapraszamy także wszystkie społeczności (w szczególności mieszkańców osiedli), którzy poprzez swoje codzienne działania (przecieranie nasączonymi odpowiednimi środkami klamek i przycisków w windach) mogą istotnie przyczynić się do bezpieczeństwa swojego i współmieszkańców.

Inicjatorem akcji „Czysta Klamka” jest Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB i działająca przy nim Rada ds. rynku Direct Mail, w której uczestniczą firmy: CTRL System, PostMaster, ABC Direct Contact, Skarbnica Narodowa, Media Central, EDC Expert i Metro Advertising i No Limits24.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Firmy te zadecydowały już o wyposażeniu swoich kolporterów w rękawiczki i środki dezynfekujące. Dzięki temu każda odwiedzona klatka i skrzynka pocztowa, do której dotarł kolporter, staje się bezpieczniejsza. Kolporterzy każdorazowo dezynfekują wszystkie klamki i przyciski domofonu na drodze dystrybutora oraz skrzynki pocztowe, do których doręczane są materiały promocyjne. Materiały drukowane przygotowywane są z uwzględnieniem 24- godzinnej kwarantanny.

Słuchaj podcastu NowyMarketing