W związku z panującą na całym świecie pandemią miliony pracowników medycznych codziennie ratują życia pacjentów zarażonych wirusem. Niedawno redakcja francuskiej edycji magazynu Elle postanowiła podziękować lekarzom oraz pielęgniarkom za ich walkę z koronawirusem i wypuściła specjalne wydanie czasopisma, które jest jednocześnie przewodnikiem o pracy, kulturze i szkole w czasie pandemii. Teraz na podobny krok zdecydowała się brytyjska Grazia.
Redaktorzy magazynu postanowili bowiem uhonorować lekarki i pielęgniarki, które codziennie są na „pierwszej linii frontu” w walce z wirusem – wizerunki czterech pracownic brytyjskiej służby zdrowia pojawiły się na okładkach najnowszego wydania czasopisma.
Zobacz również
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Okładkowe zdjęcia zostały wykonane na parkingach szpitali należących do NHS z zachowaniem należytych środków bezpieczeństwa. Jak przyznali redaktorzy magazynu, była to zarazem najszybsza sesja zdjęciowa, jaka kiedykolwiek została zrealizowana dla magazynu.
PS
Coraz więcej restauracji z całej Polski włącza się w akcje #PosiłekDlaLekarza oraz #GastroPomaga, w ramach których lokale przekazują darmowe posiłki do szpitali, gdzie personel medyczny walczy z pandemią koronawirusa.
PS2
Marki Uber i Free Now również postanowiły włączyć się do walki z koronawirusem i jednocześnie wesprzeć polską służbę zdrowia. Firmy oferują darmowe przejazdy dla pracowników szpitali oraz laboratoriów medycznych.
PS3
Na backlightach AMS w Poznaniu i Warszawie rozpoczęła się kampania społeczna „Dziękujemy Wam #sluzbazdrowia” zorganizowana wspólnie przez AMS oraz drukarnie Labo Print z Poznania i Servcomp z Warszawy.