– Od pierwszych chwil kiedy zostały wprowadzone zalecenia pozostania w swoich domach w naszych mediach społecznościowych publikujemy zdjęcia prezentujące w jaki sposób osoby związane z klubem spędzają czas w domowym zaciszu. Na zdjęciach widać jak zawodnicy dbają o swoją formę, a członkowie zarządu i pracownicy klubu spędzają czas ze swoimi rodzinami. Zachęcamy wszystkich naszych kibiców do przesyłania swoich zdjęć, a my opublikujemy je na naszym profilu facebookowym – mówi Artur Trębacz, prezes Hutnika.
W Hutniku na tym jednak nie poprzestają. W ubiegłym tygodniu do członków stowarzyszenia rozesłano po raz pierwszy w historii informację SMS-ową wraz z apelem o pozostaniu w domach.
Zobacz również
– Jako zarząd klubu sportowego czujemy olbrzymią odpowiedzialność, która na nas ciąży. Wiemy jak ważny jest Hutnik w sercach naszych kibiców. Liczymy, że apel płynący wprost od nas będzie o wiele bardziej skuteczny, mamy świadomość, że w tak trudnym momencie to także my jesteśmy odpowiedzialni za naszych kibiców – dodaje Artur Trębacz.
Słowa prezesa potwierdzają kolejne działania działu marketingu Hutnika. 2 kwietnia br. do sklepu internetowego trafił bowiem zestaw przetrwania na trudne czasy. Jak można przeczytać w opisie, w skład zestawu wchodzą przedmioty, które idealnie sprawdzą się podczas spędzania nadmiaru wolnego czasu w swoich domach. Mamy bowiem w nim kubeczek idealny na herbatę lub kawę, puzzle idealne do spędzania wspólnego czasu z bliskimi, kalendarz idealny do odliczania dni przebywania w domu oraz rolkę papieru toaletowego.
– Mając na uwadzę powagę sytuacji, nie zapominamy o odrobinie dystansu i poczucia humoru. Jest ono niezwykle potrzebne teraz kiedy większość swojego czasu spędzamy w domach. Stąd pomysł na wprowadzenie zestawu przetrwania w naszym sklepie internetowym. Sam zestaw jest jednak jak najbardziej prawdziwy. Chcemy aby naszym kibicom gadżety klubowe mogły towarzyszyć na co dzień. Stąd specjalna cena pakietu. Łączna cena poszczególnych produktów to niecałe 75 zł, a kupując je w zestawie to jedynie 39,99. Prawie 50% rabatu, a dodać też trzeba wartość jakże bezcennego w dzisiejszych czasach papieru toaletowego – wyjaśnia Marcin Kądziołka, specjalista ds. marektingu i PR Hutnika Kraków.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
Zestaw przetrwania można zakupić w sklepie internetowym Hutnika dostępnym pod adresem: sklep.nh2010.pl.
Słuchaj podcastu NowyMarketing