Ponad 70% społeczności stanowią kobiety, a wśród nich bardzo zaangażowaną grupą są matki.
Społeczność Ekspertów Streetcom w kwietniu 2013 roku przekroczyła liczbę ćwierć miliona. Wprowadzony w kwietniu 2013 r. innowacyjny system pozwala agencji jeszcze sprawniej zarządzać unikatową społecznością oraz precyzyjniej wybierać grupę konsumentów, według dowolnie określonych kryteriów. W społeczności znajdują się osoby o bardzo zróżnicowanych cechach, zainteresowaniach i preferencjach zakupowych. Ich wyjątkowość polega na dużym zaangażowaniu i gotowości do udziału w kampaniach. „Dlaczego ktoś chce być Ekspertem? Co motywuje uczestników, skoro nie są opłacani i stosują się do obowiązującego ich kodeksu – to jedne z najczęściej zadawanych pytań na temat społeczności. „Jestem towarzyska , wygadana i zawsze wiem, co w trawie piszczy. Moja opinia jest tak ważna dla znajomych, że zabierają mnie na zakupy, abym doradzała w wyborze. Za każdym też razem, gdy pojawia się coś nowego, najpierw pytają o opinię mnie, ponieważ to zawsze ja jestem „ta pierwsza”. Po prostu jestem Ekspertem.” – mówi jedna z pań. „Jestem Ekspertem, bo jestem wybredna. Nie zadowalam się byle czym i zawsze polecam innym to, co dobre. Cieszę się, że mogę im doradzać, a oni wiedzą, że mogą na mnie liczyć. Ponadto lubię być na bieżąco, zwłaszcza kiedy pojawiają się nowości na rynku. Bycie Ekspertem to po prostu coś dla mnie!” – odpowiada inna uczestniczka kampanii rekomendacji.
Zobacz również
Streetcom Polska kończy właśnie 9 lat i jest pierwszą w Europie oraz największą w Polsce agencją prowadzącą działania promocyjne oparte na marketingu rekomendacji konsumenckich.