Najnowszy polski serial audio to gorzka, choć niepozbawiona humoru opowieść obyczajowa przybliżająca losy dwóch par, które tylko z pozoru wydają się szczęśliwe. Malownicze plaże skandynawskiej wyspy Bornholm, gdzie spędzają majówkę, stanowią tło dramatu. Dawne fascynacje odchodzą w niepamięć. Dorośli oraz dzieci będą musieli zmierzyć się z sytuacjami, które nie powinny się wydarzyć.
Autorką pomysłu „Fucking Bornholm” jest Anna Kazejak, reżyserka i scenarzystka, znana między innymi z takich filmów, jak: „Skrzydlate świnie”, „Obietnica” czy serialu HBO „Bez tajemnic”. Wraz z Filipem Kasperaszkiem stworzyła przejmujący obraz pokolenia dzisiejszych 40-latków.„Fucking Bornholm” to innowacyjny serial audio o filmowym rodowodzie, co zostało odzwierciedlone w wyjątkowej realizacji: aktorzy nie występują w nim jako lektorzy, lecz wcielają się w role, korzystając z całego swojego artystycznego warsztatu. Autorzy postanowili zrezygnować także z narratora, by jeszcze bardziej pobudzić wyobraźnię słuchaczy. Producentem wykonawczym serialu jest studio Osorno, mające na koncie wiele aktorskich superprodukcji.
Zobacz również
W ramach działań, obok materiałów zdjęciowych, można zobaczyć również niestandardową animację z udziałem głównych bohaterów, którą przygotował dom produkcyjny High Noon. Kampanię w mediach online uzupełnia kampania na YouTube i w social mediach.
– „Fucking Bornholm” to serial audio z filmowym rodowodem – przy produkcji mieliśmy przyjemność współpracować nie tylko z wybitnymi aktorami, lecz także ze wspaniałymi twórcami ze świata filmu: scenarzystami Anią Kazejak i Filipem Kasperaszkiem oraz z reżyserem serialu, Krzysztofem Czeczotem. Cieszy nas pozytywny odbiór słuchowiska wśród słuchaczy, a także w mediach. W planach mamy kolejne produkcje z udziałem zdolnych twórców ze świata filmu, komiksu czy stand-upu – powiedział Paweł Heba, dyrektor kreatywny Virtualo.
„Fucking Bornholm” to kolejny serial audio od Empik Go. Za koncepcję, koordynację i realizację działań komunikacyjnych odpowiadają: Matylda Żemajtis i Karolina Kamińska z WALK PR oraz Paweł Heba, Dyrektor Kreatywny Virtualo i Martyna Ziębińska-Górska, Online Marketing Manager Empik Go.Za kampanię w social mediach Empik Go odpowiada WALK Digital. Produkcją sesji zdjęciowej, materiałów graficznych oraz wideo zajął się dom produkcyjny High Noon. Autorką zdjęć jest Paulina Wesołowska.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
Słuchaj podcastu NowyMarketing