Żywiec od lat towarzyszy Polakom w różnych chwilach, pokazując jak cieszyć się życiem – nawet w trudnych sytuacjach. W dobie epidemii marka postanowiła dodać konsumentom odrobinę otuchy, jednocześnie zachęcając do wspierania zbiórki na siepomaga.pl. Marka przekazała na ten cel już milion złotych, a dodatkowo zbiera środki podczas online’owych koncertów Męskie Granie w domu.
W najnowszym manifeście Żywiec wykorzystał znane konsumentom sceny ze swoich wcześniejszych kampanii, komentując je dostosowanymi do obecnej sytuacji hasłami przypominającymi o tym, jak żyć odpowiedzialnie w czasie epidemii. Unikaj tłumów, myj ręce, dbaj o innych, a przede wszystkim zostań w domu – to tylko niektóre komunikaty pojawiające się w przekazie Żywca.
Zobacz również
Nowy żywiecki komunikat można oglądać od 6 kwietnia w stacjach ogólnopolskich i tematycznych oraz w internecie.
Za komunikację ATL odpowiada 2012 Agency. Działania w kanale digital i w social mediach prowadzi agencja VMLY&R. Media planuje i kupuje dom mediowy Starcom. Wsparcie PR zapewnia agencja Hope.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]