Artegence i Efigence od ponad 20 lat tworzą cyfrową tożsamość największych polskich i globalnych marek, a także firm z sektora MŚP czy startupów. Wspierają swoich klientów w digitalowej transformacji, posiadając szczególne doświadczenie w branży finansowej, automotive, FMCG, beauty czy w branży mediów. W 2020 roku obie firmy otrzymały prestiżowy tytuł Platynowego Partnera systemu Magnolia CMS – umożliwiającego łatwe zarządzanie treścią oraz szybkie osiąganie dobrych wyników na stronach w dobie personalizacji i marketingu wielokanałowego. Firmy zawdzięczają ten tytuł swoim wyjątkowym wynikom we wdrażaniu rozwiązania – liczbie projektów oraz ich sukcesom i efektywności.
Oprócz łatwego zarządzania treściami kolejną kluczową zaletą Magnolii są duże możliwości rozwoju systemu. Ponadto rozwiązania, które oferuje dostawca, umożliwiają i ułatwiają zapewnianie spersonalizowanych doświadczeń na wszystkich rodzajach urządzeń. To nowoczesne, bardzo funkcjonalne, bezpieczne i stabilne środowisko cyfrowe.
Zobacz również
Artegence i Efigence zrealizowały dziesiątki projektów opartych na systemie Magnolia. Dzięki efektywnym rezultatom swoich klientów i dobrej – generującej odpowiednią synergię – współpracy z dostawcą, firmy planują kontynuować tę strategię.
– Bliska współpraca z naszymi Platynowymi Partnerami, Artegence i Efigence, jest kluczowym elementem naszej strategii na wspólnym rynku i dobrym rozwiązaniem w ujęciu rozwoju. Dzięki ich zorientowanym na klienta i efekty biznesowe podejściu, wiedzy technologicznej, utalentowanym ekspertom i imponującemu doświadczeniu, wiemy, że dostarczają doskonałe, skuteczne i efektywne produkty końcowe oparte na Magnolia CMS – mówi Tim Brown, dyrektor generalny firmy Magnolia.
– Bardzo nas cieszy, że otrzymaliśmy tak prestiżowy tytuł, jakim jest Magnolia Platinum Partner. To najlepszy dowód na to, że znamy ten produkt bardzo dobrze i lubimy na nim pracować. Mamy za sobą wiele wdrożeń projektów opartych na systemie Magnolia i praktycznie wszystkie osiągają świetne wyniki. Tym bardziej nie możemy się już doczekać dalszych wdrożeń tego efektywnego rozwiązania – komentuje Paweł Haltof, dyrektor innowacji i członek zarządu w Efigence.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
Słuchaj podcastu NowyMarketing