To jednak nie wszystko. W poniedziałek 6 kwietnia br. wystartowała Fundacja 4F Pomaga.
– Misja 4F brzmi „inspire people to start”, ale tym razem to polskie szpitale zainspirowały nas do działania. Tak powstała akcja #4FPomaga. Widząc ogromne zaangażowanie i chęć niesienia pomocy u wszystkich przyjaciół marki, poszliśmy o krok dalej. Dzisiaj ruszamy oficjalnie z Fundacją 4F Pomaga. Fundacja dalej wspiera służbę zdrowia w walce z koronawirusem, ale też chce pomagać rozwijać działalność edukacyjną i sportową wśród dzieci i młodzieży później, w nowej rzeczywistości. Nie mówimy, tylko dalej działamy – mówi Igor Klaja, prezes OTCF S.A., do którego należy marka 4F, a od teraz również członek Rady Fundacji 4F Pomaga.
Zobacz również
W ramach trwającej od pierwszych dni epidemii akcji #4FPomaga, 20% obrotu ze sklepu 4F.pl oraz całkowity zysk ze sprzedaży stworzonych specjalnie na potrzeby akcji koszulek cegiełek, przeznaczane jest na zakup lub produkcję odzieży ochronnej, takiej jak fartuchy, maseczki czy ochraniacze na buty dla szpitali w Polsce.
Dodatkowo, poza zaopatrywaniem polskiej służby zdrowia w niezbędny sprzęt ochronny, Fundacja 4F Pomaga, rozwijać będzie również działalność edukacyjną i sportową wśród dzieci i młodzieży. Do głównych jej zadań należeć będzie m.in.:
- dostarczanie podopiecznym odzieży oraz sprzętu sportowego
- wsparcie w organizacji zajęć sportowych dla dzieci i młodzieży
- udział w tworzeniu boisk i sal gimnastycznych
- pomoc w rekonwalescencji po kontuzjach dzieci, młodzieży i osób z niepełnosprawnością
Fundacja 4F Pomaga to przede wszystkim ludzie. W skład wchodzą przedstawiciele świata biznesu oraz sportu, których wspólnym i nadrzędnym celem jest wspieranie różnorodnych inicjatyw – od tych nakierowanych na promowanie zdrowego i aktywnego stylu życia po społeczne, jak również rozwój w tym obszarze wszystkich podopiecznych. Patronat nad Fundacją 4F Pomaga objął PKOL. W Komitecie Doradczym Fundacji będzie zasiadać Adam Krzesiński, sekretarz generalny Polskiego Komitetu Olimpijskiego, jak również znane postaci ze świata polskiego sportu.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
Słuchaj podcastu NowyMarketing