W związku z epidemią koronawirusa już ponad miesiąc zamknięte są restauracje, bary i kawiarnie w całej Polsce. Jak wskazują zapowiedzi ekonomistów, branża gastronomiczna to jeden z tych segmentu rynku, który jest najbardziej dotknięty skutkami epidemii. Część restauratorów ratuje się dostawami do klientów, ale znakomita większość po prostu zawiesiła działalność albo ogłasza upadłość. Hop.City – operator skuterów elektrycznych na minuty, chce wesprzeć restauratorów, aby więcej klientów zamawiało jedzenie z odbiorem osobistym i nie tylko.
Jak działa promocja #HopDoRestauracji?
Zobacz również
- Pobierz aplikację Hop.City na swój telefon.
- Zaloguj się lub załóż darmowe konto w Hop.City.
- Zaraz po uruchomieniu aplikacji, widzisz na mapie dostępne blisko Ciebie restauracje z możliwością odbioru osobistego.
- Wybierz dowolną restaurację i kliknij „Menu” lub skontaktuj się z wybraną restauracją w celu złożenia zamówienia.
- Przyjedź do restauracji – najlepiej naszym skuterem i powiedz hasło #HopDoRestauracji.
- Obsługa lokalu udostępni Ci Twój unikalny kod na 10 minut jazdy gratis w Hop.City.
Ważne: darmowe minuty mają ważność 7 dni od daty ich otrzymania.
– Chcemy wesprzeć branżę gastronomiczną, aby więcej klientów zamawiało jedzenie z restauracji czy kawiarni, tym bardziej w czasie, kiedy lokale są zamknięte, a właściciele są na skraju rezerw finansowych albo jeszcze gorzej. Poza widocznymi punktami na mapie, dostępna jest też opcja zamówienia jedzenia. Dodatkowo, aby zachęcić użytkowników do składania zamówień, postanowiliśmy uruchomić promocję #HopDoRestauracji – w ramach której, każdy kto odbierze zamówienie na to hasło, otrzyma 10 minut jazdy gratis na naszych pojazdach – mówi Patrycja Ogrodnik, brand manager Hop.City.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Na start Hop.City udostępniło ofertę ponad 40 restauracji w Warszawie, ale jak zapewniają przedstawiciele Spółki, zapotrzebowanie po stronie restauracji na takie wsparcie jest tak duże, iż nie wykluczają, że w najbliższych dniach pojawią się kolejne miasta.
Słuchaj podcastu NowyMarketing