Grzegorz Maliszewski z branżą marketingową związany jest od 2012 roku. Doświadczenie zawodowe zdobył w Grupie Adweb jako account manager, a przez ostatnie 4 lata pracował na stanowisku client service director w Veneo, będąc odpowiedzialnym za pozyskiwanie nowych klientów oraz rozwój działu New Business i Client Service. W trakcie swojej kariery miał okazję współpracować z takimi firmami jak Bayer, Royal Canin, Qumak, Pizza Dominium czy MPM. Mocną stroną Grzegorza są szerokie kompetencje: zaczynając od znajomości usług digital marketingu, poprzez umiejętności sprzedażowe i koordynowania projektami, a na kompleksowej obłudzie klientów kończąc. W swojej pracy kładzie nacisk na komunikację z klientami w oparciu o najlepsze praktyki na każdym etapie współpracy, co ma również pozytywny wpływ na pracujących z nim specjalistów.
Rolę head of SEO w PromoTraffic objął Karol Wójcik, który z branżą marketingową związany jest od 6 lat. Doświadczenie zdobywał, współpracując z takimi firmami jak: Rolmarket, Bruk-bet i Takeda. Do agencji dołączył 4 lata temu na staż, by z czasem przejść przez całą ścieżkę kariery. Nastawienie na rozwój w połączeniu z wciąż zdobywaną wiedzą sprawiły, że szybko awansował na kolejne szczeble. Specjaliści pracujący w dziale SEO sami wytypowali Karola na swojego przełożonego, co najlepiej pokazuje, że nie tylko jego wiedza, ale i umiejętność zarządzania zespołem, zostały wysoko ocenione.