Do nowych obowiązków Jakuba Szustaka będzie należało kompleksowe zarządzanie kanałami digital dla Unielevera. Jako manager 12 – osobowego zespołu Szustak będzie odpowiadał za planowanie i egzekucję aktywności w obszarach: programmatic, social, SEM, e-commerce i performance. Nowy group media manager będzie także koordynował pracę pomiędzy Unilever Digital Hub a Mindshare.
Wcześniej jako media manager, koordynował działania z zakresu planowania mediów dla dwóch kategorii produktowych Unilevera – żywności i napojów orzeźwiających oraz lodów. Prowadził także szereg projektów digitalowych dla największych marek z portfolio klienta. Jako lider 7 – osobowego zespołu odpowiadał za wysoką jakość obsługi.
Zobacz również
Jakub Szustak w Mindshare pracuje od marca 2019 roku. Bezpośrednio przed dołączeniem do agencji przez rok pełnił funkcję communications managera w Dentsu X, dokąd przeszedł z Carat Poland.
Posiada certyfikat DIMAQ, a w ciągu swojej kariery zawodowej ukończył wiele kursów i szkoleń, w tym m.in. Szkołę strategii marki SAR, Szkołę strategii marki MEC, czy Best In Management – Dentsu Aegis Network. Jest absolwentem Uniwersytetu Warszawskiego.
Prywatnie entuzjasta footballu, który trenował przez 12 lat.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing