Piotr Suchodolski dołącza do zespołu Omnipack na stanowisko marketing director

Rośnie zespół Omnipack, lidera logistyki dla e-commerce. Piotr Suchodolski, jako marketing director, zajmie się przede wszystkim strategicznym rozwojem komunikacji marketingowej oraz współpracą z partnerami.
O autorze
1 min czytania 2020-04-21

Piotr Suchodolski do marca br. pełnił funkcję chief marketing officer w firmie SMEO, specjalizującej się w faktoringu online dla mikro i małych przedsiębiorstw. Był odpowiedzialny za wprowadzenie marki na rynek w Polsce, działania performance marketingowe i wizerunkowe firmy oraz sprzedaż online.

Piotr jest marketingowcem z kilkunastoletnim doświadczeniem w zarządzaniu marką i komunikacją, customer experience, rozwojem usług oraz szeroko pojętym e-commerce. Karierę rozpoczynał w 2009 roku w Orange Polska, gdzie uczestniczył w takich projektach, jak rebranding Telekomunikacji Polskiej czy sponsoring UEFA EURO 2012. Następnie, w ramach struktury tej samej firmy, dołączył do projektu Nju Mobile, gdzie budował strategię marki oraz portfolio produktowe. Od 2015 roku pełnił funkcję dyrektora marketingu Virgin Mobile, gdzie odpowiadał za komunikację marketingową, media, rozwój produktów oraz e-commerce.

– Nie przesadzę, mówiąc, że nigdy nie mieliśmy jeszcze w obszarze komercyjnym Omnipack tak silnego składu – komentuje Karol Milewski, chief commercial officer Omnipack. – Dołączenie Piotra do zespołu otwiera nowy rozdział w egzekucji naszej strategii w Europie, wpisuje się w naszą wizję budowy rozwiązania e-commerce dla rynku SME i daje świetną perspektywę na przyszłość. Jestem przekonany, że Piotr z sukcesem pokieruje zespołem marketingu – dodaje Milewski.

Jako Marketing Director Piotr Suchodolski zajmie się przede wszystkim rozwojem strategii marketingowej oraz szeroko rozumianej współpracy z partnerami.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

– Jestem bardzo szczęśliwy, że dołączam do zespołu Omnipack. W mojej ocenie produkt, jaki oferuje firma to elastyczna, stabilna i świetnie przemyślana pod kątem potrzeb branży eCommerce usługa, z mocnym zapleczem technologicznym. Omnipack jest szansą na rozwój średnich eCommerce w Polsce i Europie – mówi Piotr Suchodolski. – Wierzę również, że to będzie świetna okazja, aby się sporo nauczyć współpracując z tak doświadczonym zespołem na czele z Tomkiem Kasperskim, Rafałem Szcześniewskim i Karolem Milewskim, którzy już nie raz pokazali jak się robi biznes – dodaje Suchodolski.

 

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się