Zmiana trybu życia społeczeństwa w ostatnich tygodniach wymusiła na wielu branżach inne podejście do oferowania usług. W branży ubezpieczeniowej sprzedaż zdalna zastąpiła bezpośrednie spotkania agentów z klientami. Allianz ruszył właśnie z kampanią, która przypomina klientom o możliwości zawarcia ubezpieczenia online przy wsparciu zaufanego agenta.
– Przy zakupie ubezpieczeń dużą rolę odgrywa możliwość skonfrontowania swoich wątpliwości z ekspertem. Dlatego dajemy naszym klientom możliwość skorzystania z bezpiecznych i kompleksowych procesów online, dzięki którym wciąż mogą liczyć na pomoc naszych agentów w wyborze najlepiej dopasowanego do nich produktu – mówi Piotr Kochanowski, dyrektor market management, Allianz Polska.
Zobacz również
Spółki Group One będą odpowiedzialne za realizację dwóch celów kampanii: budowaniu wizerunku i zasięgu komunikatu oraz efektywności prowadzonych działań. Kampania zostanie przeprowadzona w digitalu przy wykorzystaniu m.in celowanych mailingów, publikacji reklam na największych portalach w Polsce oraz reklamie internetowej, a także wysyłce SMS i maili bezpośrednio do klientów. Nowa akcja jest kontynuacją współpracy Mediaplus z Allianz Polska rozpoczętej trzy lata temu wygranym przez dom mediowy przetargiem. Kampania rusza 21 kwietnia.
Allianz w Polsce to grupa towarzystw ubezpieczeniowych oferująca rozwiązania finansowe oraz świadcząca usługi wspierające ich dystrybucję od ponad 20 lat, Firma obsługuje 1,3 miliona klientów indywidualnych i korporacyjnych oraz zatrudnia ponad 4000 agentów i pośredników w całym kraju.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce