To jednak nie wszystko. W poniedziałek, 06.04.2020, wystartowała Fundacja 4F Pomaga. Teraz jej ambasadorami zostali Anna Lewandowska, Kamil Stoch, Mariusz Czerkawski i Adam Krzesiński.
– Misja 4F brzmi „inspire people to start”, ale tym razem to polskie szpitale zainspirowały nas do działania. Tak powstała akcja #4FPomaga. Widząc ogromne zaangażowanie i chęć niesienia pomocy u wszystkich przyjaciół marki, poszliśmy o krok dalej. Dzisiaj ruszamy oficjalnie z Fundacją 4F Pomaga. Fundacja dalej wspiera służbę zdrowia w walce z koronawirusem, ale też chce pomagać rozwijać działalność edukacyjną i sportową wśród dzieci i młodzieży później, w nowej rzeczywistości. Nie mówimy, tylko dalej działamy – mówi Igor Klaja, prezes OTCF S.A., do którego należy marka 4F, a od teraz również członek Rady Fundacji 4F Pomaga.
Zobacz również
Misją marki 4F jest inspirowanie klientów, by nie tylko zaczęli przygodę ze sportem, ale aby odnaleźli w sobie pasję do działania. Marka na różne sposoby motywuje i zachęca ludzi, żeby w tej pasji wytrwali i codziennie szli o krok dalej. Pomysł stworzenia fundacji zrodził się w obliczu obecnej pandemii koronawirusa i trudności, z jakimi każdego dnia mierzy się służba medyczna. 4F od zawsze podejmuje wyzwanie, nieważne jak wymagające. Tak jest również i teraz.
W ramach trwającej od pierwszych dni epidemii akcji #4FPomaga, 20% obrotu ze sklepu 4F.pl oraz całkowity zysk ze sprzedaży stworzonych specjalnie na potrzeby akcji koszulek cegiełek, przeznaczane jest na zakup lub produkcję odzieży ochronnej, takiej jak fartuchy, maseczki czy ochraniacze na buty dla szpitali w Polsce.
Dodatkowo, poza zaopatrywaniem polskiej służby zdrowia w niezbędny sprzęt ochronny, Fundacja 4F Pomaga, rozwijać będzie również działalność edukacyjną i sportową wśród dzieci i młodzieży. Do głównych jej zadań należeć będzie m.in.:
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
- dostarczanie podopiecznym odzieży oraz sprzętu sportowego
- wsparcie w organizacji zajęć sportowych dla dzieci i młodzieży
- udział w tworzeniu boisk i sal gimnastycznych
- pomoc w rekonwalescencji po kontuzjach dzieci, młodzieży i osób z niepełnosprawnością
Słuchaj podcastu NowyMarketing