Animacje stworzone w ramach kampanii podkreślają zalety kawy MK Cafe Premium oraz MK Cafe Fresh. W przypadku tej ostatniej kierują na dedykowaną stronę mkfresh.pl, gdzie można kupić min. świeżo palone, autorskie mieszanki kaw lub kawy jednorodne z najsłynniejszych kawowych regionów świata, a także akcesoria i ekspres ciśnieniowy.
Założeniem kreatywnym spotów, było stworzenie przekazu „contentowego” – w formie ciekawostek, tak aby widz poznał bliżej właściwości kawy arabika i dzięki temu mógł jeszcze bardziej cieszyć się jej wyjątkowym smakiem i aromatem.
Zobacz również
Filmy powstały w oparciu o materiały własne MK Cafe oraz animacje i ujęcia stockowe. Ich realizacją zajął się dom produkcyjny Timecode Film Production, specjalizujący się w produkcji reklam, animacji i form branded content. Za obsługę mediową i nadzór nad prawidłowym zrealizowaniem niestandardowej kampanii odpowiada dom mediowy OMD. Spoty emitowane są pomiędzy 1 a 30 kwietnia br. na kanałach grupy mediowej TVN/Discovery.
Kampania „Kawowe Vademecum MK Cafe” powstała w 100% w warunkach pracy zdalnej.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]