Akcja miała przywołać ciepłe wspomnienia, którymi gwiazdy mogły się podzielić na swoich kanałach, aby przypomnieć o ważnej roli, jaką w rozwoju młodego człowieka odgrywa udane dzieciństwo. Jak bezcenne są beztroskie, szczęśliwe chwile, które dają siłę w dorosłym życiu.
– Nagrywam ten filmik, nie po to, żeby pokazać Wam jakie gadżety dostałam od SOS Wiosek dziecięcych, ale dla tego, żeby powiedzieć Wam, że one przypominają mi o moim fantastycznym dzieciństwie i przypominają mi również o tym, że wszystkie dzieci powinny mieć cudowne dzieciństwo, żeby nie czuły się odrzucone od społeczeństwa, żeby czuły nasze wsparcie, SOS Wioski Dziecięce właśnie takie wsparcie dają – powiedziała Natalia Kukulska na swoim stories.
Zobacz również
– Wspomnienia z dzieciństwa są tak ważne, ważne, żeby mieć same dobre, żeby było łatwiej iść w dorosłe życie. SOS Wioski Dziecięce dają nadzieję dzieciakom na to, że mogą mieć dobre dzieciństwo pomimo wszystko i cieszę się, że mogę być tego częścią – powiedziała Katarzyna Zielińska.
Akcja została zorganizowana w ramach wsparcia trwającej kampanii 1% Stowarzyszenia SOS Wiosek dziecięcych „Droga do dorosłości” . Seria reportażowych spotów opisuje historie dorosłych podopiecznych Stowarzyszenia, którzy opowiadają o swoim życiu i o roli, jaką w ich drodze do dorosłości odegrała otrzymana w Wioskach SOS opieka, miłość i poczucie bezpieczeństwa, a przede wszystkim dzieciństwo. Kampanię uzupełnia wyjątkowa sesja portretowa autorstwa Zuzy Krajewskiej.
Wszystkie historie są o dzieciach, które odnalazły dom i troskliwą opiekę w Wioskach Dziecięcych. Dzisiaj jako samodzielni dorośli, mogą z odwagą i podniesioną głową patrzeć w przyszłość i podążać za marzeniami. Spełnieni rodzice tworzący szczęśliwą rodzinę, student politechniki, modelka, trener personalny – historia każdego z nich jest inna, każdy z nich przebył długą drogę do dorosłego życia. Jednak wszyscy jednogłośnie podkreślają, że to dzięki wsparciu Rodziców SOS, wychowawców i pedagogów mogli stać się takimi ludźmi jakimi są teraz. Bo żeby być dorosłym trzeba być najpierw dzieckiem.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Aby pomóc zapewnić potrzebującym dzieciom szczęśliwe dzieciństwo i wesprzeć je w ich drodze do samodzielnego, dorosłego życia wystarczy przekazać 1% podatku na rzecz Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce w Polsce, wpisując nr KRS 0000 056 901 w odpowiednią rubrykę formularza PIT.
Słuchaj podcastu NowyMarketing