Nagrodzonymi w konkursie MUSE Design Awards projektami został spot wraz z kalendarzem, które to prace zostały poświęcone tryptykowi „Sąd Ostateczny” Hansa Memlinga, przygotowanymi na zlecenie Muzeum Narodowego w Gdańsku. Dodatkowo uznanie jurorów otrzymało logo oraz cały branding, który studio przygotowało w ramach odświeżenia własnego wizerunku.
Nagrody MUSE Design Awards to globalny konkurs, którego celem jest wyróżnienie najlepszych specjalistów branży kreatywnej.
Zobacz również
– Te osoby naprawdę ucieleśniają ducha innowacji – powiedział Kenjo Ong, dyrektor generalny konkursu.
Aby zapewnić uczciwą ocenę zgłoszeń, ustanowiono Jury złożone z zespołu aż 48 interdyscyplinarnych specjalistów. W tegorocznym konkursie brały udział projekty przygotowane dla wielu światowych marek takich jak m.in. IKEA, Sony Pictures Home Entertainment, Rolls-Royce, BMW, World Vision International, rząd Tadżykistanu, czy The Coca-Cola Company.
– Niektórym zdobycie nagrody MUSE Award pozwoliło wejść na odpowiednie tory i poziom. W epoce, w której niestety przesycenie mediów wypiera prawdziwe talenty, niezwykle potrzebną wydaje się być platforma skupiająca najbardziej kreatywnych w branży. Dla niektórych tą platformą jest MUSE Awards i to tutaj tworzyli oni swoją historię – dodał Ong.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Słuchaj podcastu NowyMarketing