Zarezerwuj miejsce i skorzystaj z 10% zniżki na uczestnictwo w wydarzeniu (po wpisaniu kodu NM10)!
Zmieniająca się rzeczywistość wymaga nowego podejścia do biznesu, pracy, a także do roli oraz profilu działania osób odpowiedzialnych za PR i komunikację. Ostatnie wydarzenia na świecie sprawiają, że liderzy muszą reagować na nową globalną dynamikę.
Zobacz również
Teraz jeszcze uważniej musimy przygotowywać się do rozmowy z dziennikarzami i korzystać z większej ilości rozwiązać cyfrowych. Tylko skuteczna komunikacja i efektywne działania PR-owe sprawią, że będziemy mieć realny wpływ na biznes i staniemy się silnym wsparciem dla organizacji.
Ty, jako PR-owiec, znajdujesz się w centrum najbardziej strategicznych decyzji i kreatywnych kampanii Twojej firmy. Twój dział i Twoja praca w ostatnim czasie przeszła szereg transformacji i jest przed wieloma kolejnymi. Dlatego weź udział w 16. edycji Forum Public Relations i Komunikacji i dowiedz się, jakie działania powinieneś stosować w niepewnym świecie i niestabilnej rzeczywistości biznesowej – a pomogą w tym wyszczególnione podczas konferencji ścieżki tematyczne:
- Transformacja biznesu: zmiany 2020, nowa rzeczywistość a rola PR-owca
- Transformacja działań: narzędzia, techniki, kanały cyfrowe, nowe ścieżki komunikacji
- Lider transformacji: przywódca w dobie kryzysu, oczekiwania, motywacja
- Transformacja relacji z mediami: dotarcie z przekazem w nowych realiach
Sprawdź szczegóły i zarejestruj się na stronie konferencje.pb.pl
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
Słuchaj podcastu NowyMarketing