Okres kwarantanny to duże wyzwanie dla Polaków. Jako społeczeństwo uwielbiamy spotkania i wspólne celebrowanie wielu chwil. Wyborowa, która dotychczas zachęcała konsumentów platformą komunikacji „Spotkajmy się”, której misja bazuje na umożliwianiu ludziom spotykanie się i dzielenie chwilami – dziś reaguje na nową sytuację. Wspiera ideę pozostania w domu i spotkań wyłącznie online.
Na żywo z Wyborową
Zobacz również
„Spotkanie zawsze znajdzie drogę” – zgodnie z tą ideą marka wyszła na przeciw potrzebom swoich konsumentów, organizując dwie transmisje na żywo. Pierwsza, promowana była hasłem „Zostań w domu i spotkajmy się w Muzeum Polskiej Wódki”. Stream odbył się w dwóch miejscach jednocześnie. W rolę prowadzącego wcielił się Maciej Starosolski – Global Polish Vodka Ambasador w Wyborowa Pernod Ricard, a gościem specjalnym została Adriana Marczewska – prowadząca program „Ślinotok” w Kuchnia+, szefowa kuchni, uczestniczka 4 edycji Top Chef Polska.
Podczas transmisji, widzowie mieli za zadanie odpowiedzieć poprawnie na pytania prowadzącego. Drugie spotkanie z Adrianą i Maciejem odbyło się w duchu idei „zero waste”, a prowadzący podzielili się inspiracjami i odpowiedzieli na pytanie: Jak ograniczyć wyjścia do sklepu i przygotować danie oraz drinka ze składników, które akurat mamy w lodówce?
Podczas transmisji widzowie mieli szansę wygrać kody dostępu do wersji Premium platformy CDA.pl na 6 lub 12 miesięcy.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
900 kodów w Leads Ads
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Za pomocą mechanizmu Leads Ads na Facebooku marka zadaje pytanie: „Jak dbasz o kontakt z przyjaciółmi bez wychodzenia z domu?”. Autorzy najbardziej kreatywnych odpowiedzi zostaną nagrodzeni voucherami do portalu CDA.pl dla siebie i swoich znajomych. W puli nagród znajduje się łącznie 900 kodów, umożliwiających 30-dniowy dostęp do CDA.pl Premium. Codziennie przez 30 dni, 10 osób ma szansę wygrać 3 kody dostępu do serwisu.
Konkurs trwa do 13 maja 2020 roku.
Akcja promocyjna obejmuje działania w mediach społecznościowych oraz na kanałach własnych marki. Kreacją i realizacją kampanii oraz zakupem mediów online zajęła się agencja VMLY&R Poland.