McDonald’s w Holandii testuje nowy format lokalu, zgodny z zasadami social distancingu

McDonald’s w Holandii testuje nowy format lokalu, zgodny z zasadami social distancingu
Zamówienia dostarczane do stolików, środki dezynfekujące do rąk przed wejściem, a także specjalne oznaczenia miejsc, przy których mogą czekać klienci na swoją kolej do wejścia do środka – holenderski oddział McDonald’s testuje nowy format lokalu, zgodny z zasadami dystansu społecznego.
O autorze
1 min czytania 2020-05-05

Panująca pandemia koronawirusa sprawiła, że rządy wielu państw wprowadziły pewne obostrzenia, na mocy których zamknięte zostały restauracje oraz kawiarnie – większość lokali do tej pory może jedynie sprzedawać dania na wynos lub w dostawie. 

Teraz niektóre kraje powoli znoszą swoje restrykcje, co oznacza, że już niebawem właściciele restauracji będą mogli ponownie otworzyć się dla swoich klientów. Niestety najpewniej nie w takiej formie, jak dotychczas, z uwagi na to, że pandemia koronawirusa nadal trwa. 

W Holandii restauracje prawdopodobnie otworzą się już w czerwcu, w związku z czym tamtejszy oddział sieci McDonald’s rozpoczął testy nowego formatu lokalu, zgodnego z zasadami dystansu społecznego. 

Co się zmieni? Przede wszystkim – zamówienia będzie można składać za pośrednictwem specjalnych „kiosków”, zaś dania będą dostarczane klientom bezpośrednio do ich stolików. Ponadto, przed wejściem umieszczone zostaną środki dezynfekujące do rąk, zaś na podłodze zarówno przed lokalem, jak i wewnątrz pojawią się oznaczenia, które będą przypominały o konieczności zachowania odstępu od drugiej osoby. 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Jak przewidują twórcy nowego konceptu, na nowych zasadach lokale sieci McDonald’s będą w stanie obsłużyć 66% dotychczasowej liczby gości.

PS

Pod koniec kwietnia br. McDonald’s Polska wystartował z nową kampanią pod hasłem „Wszystko w naszych rękach”. Jej celem jest promocja częstego i odpowiedniego mycia rąk w angażujący użytkowników mediów społecznościowych sposób.

PS2

W związku z pandemią koronawirusa wiele sieci handlowych postanowiło wprowadzić nowe rozwiązania, które usprawnią robienie zakupów, zmniejszą kolejki przed sklepami i jednocześnie ograniczą kontakty klientów z innymi osobami.