– Relacja z konsumentami to zobowiązanie zarówno na dobre, jak i złe czasy, a w tak trudnym dla wszystkich momencie, spowodowanym przed pandemię COVID-19, chcemy szczególnie docenić firmy, które wciąż mają wiele do powiedzenia i zaoferowania. Naszym celem jako organizatorów jest to, aby IAB MIXX Awards przyczyniał się do podnoszenia jakości działań na rynku reklamy internetowej w Polsce. Dlatego niezmiennie, dzięki zaangażowaniu do jury najlepszych ekspertów z rynku, utrzymujemy wysoki poziom ocen – komentuje Włodzimierz Schmidt, prezes zarządu IAB Polska.
Kampanie reklamowe mogą zgłosić zarówno agencje reklamowe, domy mediowe, przedstawiciele mediów oraz reklamodawcy, niezależnie od wielkości czy budżetu wydanego na projekt. Jedynym warunkiem wzięcia udziału w nim jest zrealizowanie projektu wykorzystującego co najmniej jeden kanał digital.
Zobacz również
IAB MIXX Awards to jedyny w naszym kraju konkurs, w którym kampanie reklamowe oceniane są jako całość – jury analizuje zgłoszone w poszczególnych kategoriach projekty, biorąc pod uwagę zarówno strategię, kreację, wykonanie i wykorzystanie mediów, jak również rezultaty i ROI. Jury ocenia nie budżet, ale umiejętne połączenie konceptu kreatywnego z przełożeniem kampanii na adekwatne efekty. Zwycięskie projekty to te, które najefektywniej zachęcają do interakcji z marką, prezentują najskuteczniejsze rozwiązania w reklamie cyfrowej, a jednocześnie inspirują i wskazują kierunki rozwoju branży.
Kategorie konkursowe
Kampanie będą nagradzane w 16 kategoriach konkursowych.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
Wszystkie kategorie, w których twórcy najlepszych kampanii reklamowych mogą zgłosić swoje prace to:
Słuchaj podcastu NowyMarketing
- Best Use of Social Media
- Brand Awareness and Positioning
- Commerce
- Content Marketing
- Cross Media Integration
- Data Driven & Precision Marketing
- Digital Experience
- Games & eSport
- Innovation & Smart Solution
- Launch
- Limited Budget
- Offline Digitizing
- Online Marketing with Influencer
- Perfomance Marketing
- Public Service, non-profit campaign & CSR
- UX
Zwieńczeniem IAB MIXX Awards 2020 będzie nagroda Best in Show, która wyłoni najlepszą kampanię zgłoszoną w konkursie. Ponadto przyznane zostaną także nagrody za dokonania w kategoriach: Reklamodawca Roku, Agencja Roku, Dom Mediowy Roku, Człowiek Roku, a także Nagroda Specjalna IAB Polska za całokształt dokonań.
Jurorzy
Zwycięzców konkursu wybierze jury – wybitni eksperci branży – przedstawiciele agencji, domów mediowych, wydawców i specjalistów w wybranych dziedzinach, a także reprezentanci marketerów.
Skład jury dostępny jest na stronie.
Nad przebiegiem głosowania będzie czuwała firma PwC.
Zgłoszenia
Zgłoszenia można przesyłać do 10 czerwca 2020. Do 31 maja obowiązuje oferta EARLY BIRD, w której opłata za udział w konkursie wynosi 990 zł netto (dla firm członkowskich IAB Polska) oraz 1190 zł netto (dla firm niezrzeszonych).
Polska edycja tego międzynarodowego konkursu odbywa się od 2007 roku. To druga, po belgijskiej, najstarsza edycja MIXX Awards w Europie. Konkurs po raz pierwszy został zorganizowany w 2005 roku przez amerykański oddział IAB.
Wydarzenie objęte jest akredytacją DIMAQ.
Więcej informacji znajduje się na stronie.